چهارشنبه 19 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مهدی هاشمی به حکم دادگاه اعتراض کرد

خبرگزاری تسنیم ـ مهدی هاشمی با اصرار مادرش، به حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اعتراض کرد.

سيدمحمود عليزاده‌طباطبايی در گفت‌وگو با تسنيم اظهار داشت: ديروز تا آخر وقت هرچه با مهدی صحبت کردم و اصرار داشتم، گفت من تجديدنظرخواهی نميکنم، اما خانم مرعشی تماس گرفتند و اصرار داشتند که اعتراض را ثبت کنيد چراکه اميدوارم در مرحله تجديدنظر، عادلانه به موضوع رسيدگی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی ادامه داد: به ايشان (خانم مرعشی) گفتم من وکيل شما نيستم و وکيل مهدی هستم و بايد مهدی از من بخواهد اعتراض کنم يا نه. چراکه من اختياری جز اختيار مهدی ندارم.بنابراين من قبول نکردم اما امروز صبح خبردار شدم که آقای ابوالمعالی، به اصرار خانم مرعشی، در آخر وقت به دادگاه تجديدنظر رفته و در آنجا اعتراض را ثبت کرده است.

عليزاده‌طباطبايی گفت: امروز صبح از دفتر شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب با من تماس گرفتند و گفتند آخر وقت روز گذشته، اعتراض در دادگاه تجديدنظر به ثبت رسيده است. براين اساس دادگاه تجديدنظر پرونده را از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب درخواست می‌کند و شعبه هم پرونده را به اين دادگاه می‌فرستد تا وارد رسيدگی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016