سه شنبه 25 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وزير ارتباطات هم کارت زرد گرفت


محمود واعظی

خبرگزاری فارس ـ نمايندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان سؤال ملی نصرالله پژمان‌فر نماينده مشهد و کلات و مرتضی آقاتهرانی نماينده تهران از محمود واعظی وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

اين سؤال قبلاً در کميسيون فرهنگی مجلس مورد رسيدگی قرار گرفته بود اما به دليل قانع نشدن نمايندگان سؤال‌کننده از پاسخ‌های وزير، سؤال برای بررسی بيشتر به صحن علنی ارجاع شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



پژمان‌فر و آقاتهرانی در اين سؤال از وزير ارتباطات پرسيدند: دلايل توسعه شبکه و پهنای باند اينترنت توسط وزارت ارتباطات بدون پيوست فرهنگی و قبل از راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و بی‌توجهی به ظرفيت داخلی چيست؟ علت عدم ابلاغ ضوابط بهره‌برداری از اينترنت تلفن همراه چه می‌باشد؟

وکلای ملت پس از استماع پاسخ‌های وزير ارتباطات و توضيحات نمايندگان سؤال‌کننده، با ۷۰ رأی موافق، ۹۹ رأی مخالف و ۱۱ رأی ممتنع از ۱۹۵ نماينده حاضر در صحن علنی، يازدهمين کارت زرد مجلس مجلس نهم را به واعظی نشان دادند.

وکلای ملت پيش از اين به علی‌‌اصغر فانی وزير آموزش و پرورش(۲ کارت)، علی ربيعی وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعی (يک کارت)، رضا فرجی‌دانا وزير سابق علوم (يک کارت)، علی طيب‌نيا وزير امور اقتصادی و دارايی (يک کارت)، علی جنتی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی (يک کارت)، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزير کشور (يک کارت) و محمدرضا نعمت‌زاده وزير صنعت، معدن و تجات (۲ کارت) نيز کارت زرد داده‌ بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016