سه شنبه 25 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

۲۱۳ نماينده مجلس خواستار انتشار "فک‌شيت ايرانی" از سوی وزارت‌خارجه شدند

۲۱۳ نفر از نمايندگان مجلس با امضای بيانيه‌ای خواستار انتشار فکت‌شيت ايرانی شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ۲۱۳ نفر از نمايندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمانی با امضای بيانيه‌ای از وزارت امور خارجه خواستند که فکت‌شيت ايرانی از بيانيه لوزان را برای تبيين بهتر مواضع جمهوری اسلامی ايران منتشر کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


متن اين بيانيه که ضرغام صادقی عضو هیأت رئيسه مجلس آن را قرائت کرد به شرح ذيل است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

چنانچه مستحضريد وزارت امور خارجه آمريکا برداشت و تفسير خود از مذاکرات هسته‌ای ايران با ۱+۵ را به صورت فکت‌شيت يا گزاره‌برگ متتشر کرده است و سپس مقامات آمريکايی بر مبنای آن پيوسته مصاحبه و اظهارنظر می‌کنند.

از آنجا که جزء بيانيه مشترک، متن قابل استنادی از طرف جمهوری اسلامی ايران در دسترس نيست و توضيحات و تفاسير و برداشت‌های وزارت خارجه می‌تواند در بررسی و تبيين مواضع مفيد باشد و نقد کارشناسان می‌تواند کمکی بر تنظيم و نگارش صحيح متن نهايی باشد، از وزارت امور خارجه می‌خواهيم گزاره‌برگ يا فکت‌شيت ايرانی را منتشر نمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016