دوشنبه 14 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
29 بهمن» آب و برق گران شد
6 بهمن» تصويب افزايش قيمت برق و آب در کميسيون تلفيق مجلس
پرخواننده ترین ها

وزير نيرو: انتقال آب از ۳ کشور مجاور به ايران در دستور کار

وزير نيرو با بيان اينکه انتقال آب از سه کشور مجاور در دستور کار است، گفت: موضوع انتقال آب از خليج فارس نيز به خراسان رضوی در حال پيگيری است.

به گزارش فارس، حميد چيت‌چيان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی با اشاره به اينکه مهم‌ترين دغدغه همه استان‌ها و به خصوص خراسان رضوی مسئله آب است، اظهار داشت: وزارت نيرو در ارتباط با مسائل آب در استان خراسان رضوی از هيچ کوششی فروگذار نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير نيرو با بيان اينکه ۱۶ سد در استان خراسان رضوی در حال بهره‌برداری است، تصريح کرد: همچنين ۴ سد در دست احداث و ۱۰ سد در دست مطالعه است.

چيت‌چيان خاطرنشان کرد: خراسان رضوی از حيث منابع آب سطحی استانی فقير است و امکانی بيشتر از آنچه برای اين استان انجام شده وجود ندارد.

وی با بيان اينکه انتقال آب از سه کشور مجاور در دستور کار است، ادامه داد: موضوع انتقال آب از خليج فارس نيز به خراسان رضوی در حال پيگيری است.

وزير نيرو در ارتباط با بحث برق بيان کرد: خراسان رضوی در بحث برق جزو پيشروترين استان‌های کشور است که بالغ بر ۳ هزار ظرفيت توليد برق در اين استان وجود دارد.

چيت‌چيان اضافه کرد:‌ در بخش توزيع برق نيز شرکت توزيع برق مشهد و خراسان رضوی از پيشروترين شرکت‌ها است که از نظر آمار تلفات زير ۸ درصد قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016