یکشنبه 20 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آغاز فعاليت انتخاباتی حلقه احمدی‌نژاد در استان‌ها

ايلنا ـ نماينده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: جريان نزديک به احمدی‌نژاد در تلاش است افرادی را که دارای ظرفيت تاييد صلاحيت و پايگاه مردمی هستند را در شهرستان‌ها مورد حمايت مالی قرار دهد.

محمدقسيم عثمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ايلنا ضمن هشدار در مورد ورود جريان‌ انحرافی به انتخابات آينده مجلس تصريح کرد: اگر جريان‌های سياسی برای رقابت در عرصه انتخابات فعاليت داشته باشند٬ اين مساله خوب است اما نبايد جريانی با پول‌های بادآورده که از بيت‌المال است٬ نتيجه انتخابات را در دوره‌های مختلف بتواند تغيير دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



نماينده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی بايد در زمينه ياد شده حساسيت داشته باشند که به نظر می‌رسد اين حساسيت نيز وجود دارد.

عثمانی در مورد جريان احمدی‌نژادی‌ها و حضور آنها در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: جريان منسوب به احمدی‌نژاد در بسياری از استان‌ها و شهرستان‌ها فعال است و به عنوان مثال در حوزه انتخابيه بنده اين افراد جلساتی را برگزار کرده‌اند و تلاش کرده‌اند با تخريب نماينده فعلی٬ از کسانی که پايگاهی در ميان مردم دارند٬ با حمايت‌های مالی خود در امر انتخابات استفاده کنند.

وی افزود: جريان نزديک به احمدی‌نژاد در تلاش است افرادی را که دارای ظرفيت تاييد صلاحيت و همچنين پايگاه مردمی هستند را در شهرستان‌ها مورد حمايت مالی قرار دهد و از آنها در فرايند انتخابات به نفع جريان خود بهره گيرد که خوشبختانه نهادهای نظارتی و امنيتی اشراف کامل در مورد اين موضوع دارند و در مورد اينکه حمايت‌کنندگان چه کسانی هستند و منابع مالی‌شان از کجاست٬ اشراف کامل دارند.

وی در پايان تصريح کرد: اين اطلاع‌رسانی را بايد به مردم برسد که گول افرادی را که با پول وارد عرصه انتخابات مجلس می‌شوند٬ نخورند. در اين مورد مثال‌هايی وجود دارد در مورد افرادی که حتی هزينه حضور در انتخابات شورا‌ها را نيز هم نداشتند٬ اما در انتخابات مجلس پول‌های آنچنانی خرج می‌کنند لذا هزينه‌کرد چنين پول‌های کلانی برای انتخابات مجلس بايد مشخص شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016