سه شنبه 5 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

توضيحات هادی زنوزی اصل، مجری سابق صداوسيما درباره فعالیت‌اش در لس‌آنجلس

پايگاه خبری پارسينه - هادی زنوزی اصل ، از مجريان سابق شبکه خبر صدا و سيما و رئيس کل روابط عمومی شرکت ملی صنايع پتروشيمی در دولت سابق، پس از مدت‌ها غيبت در رسانه‌های داخلی و شايعاتی که درباره او به گوش می‌رسيد، سرانجام صبح چهارشنبه بيستم می ، در يک راديوی فارسی‌زبان در ايالت کاليفرنيا http://www.670amkirn.com/ در لس آنجلس روی آنتن رفت.

زنوزی اصل، در اين باره به « پارسينه » گفته است :



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* ... « بنده در ۳ سال اخير در شرکت ملی صنايع پتروشيمی به عنوان کارمند دولت مشغول به کار بودم و تمامی سفرهای خود رانيز به اطلاع مسئولين مربوطه رسانده ام .»

* ... « در سن ديه گو زندگی می کنم و حتی يک بار محل راديو ايران را نديده ام . ارتباط بنده با مديريت محترم اتاق خبر راديوی مذکور تنها از طريق تلفن بوده و از دو هفته قبل روزانه ۳ دقيقه مجموعه ای از اخبار ورزشی را تهيه ، با تجهيزات شخصی در منزل ضبط می کنم و برای پخش از طريق ايميل به شخص مدير اتاق خبر ارسال می کنم .»

* ... « با توجه به مرخصی گوينده محترم اخبار بامدادی راديو ايران ( KIRN ۶۷۰ AM ) در چند روز گذشته و شرايطی که برای گوينده جايگزينشان ايجاد شد از من خواسته شد در صورت امکان اخبار بامدادی را به صورت ضبطی تهيه و ارسال کنم کهبه شرط تهيه و ويرايش اخبار توسط خودم ، اجرای غيرحضوری برنامه های خبری بامدادی به مدت ۳ روز را پذيرفتم .
در خبرهايی که در ۳ روز گذشته توسط اينجانب تهيه و قرائت شد هيچ گونه سوگيری سياسی خاصی وجود نداشته و تنها اصالت خبر مد نظر بوده است . در ضمن هيچ گونه خبری فراتر از خطوط قرمز مورد اعتقاد اينجانب قرائت نشده و هيچ گاه نخواهد شد .»

* ... « گويندگی همواره شغل دوم من محسوب می شده است . در ضمن من به طور دائم به آمريکا مهاجرت نکرده ام و در اين کشور و ايران به فعاليتهای تخصصی خود ادامه خواهم داد ... اينجانب هيچ گاه حاضر به همکاری با رسانه های سياسی خارج از کشور نشده ام و هيچ گاه نيز نخواهم شد .»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016