چهارشنبه 6 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمايت فعالان کُرد از خانم نسرين ستوده و حضور در مقابل کانون وکلا در تهران

روز سه شنبه پنجم خردادماه چند از تن از فعالان کُرد با حضور در مقابل کانون وکلا حمايت خود را از خانم نسرين ستوده اعلام کردند.

اين فعالان کُرد اعتراض خود را نسبت به سلب حق کار يک شهروند خانم نسرين ستوده اعلام کردند و ايستادگی خانم نسرين ستوده را در دفاع از حقوق پايمال شده دگرانديشان، محرومان و حذف شدگان جامعه ارج نهادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



انور حسين پناهی فعال مدنی و زندانی سياسی سابق که که همراه با چندين تن از فعالان ديگر کرد به مدت يک ساعت جلو درب کانون وکلا همراه خانم ستوده تحصن کردند، ضمن رساندن پيام تعدادی از خانواده زندانيان سياسی و اينکه هم اکنون زندانيان سياسی در بدترين شرايط در زندانها بسر می برند، از خانم ستوده و ديگر کسانی که در عرصه حقوق بشر فعال هستند، درخواست کرد که صدای زندانيان سياسی کُرد را بشنوند و از آنها حمايت کنند.

گفتنی است که انور حسين‌پناهی از فعالان مدنی کُرد است که سال گذشته پس از سپری کردن شش سال زندان، با قيد وثيقه و همچنين تبعيد به خارج از محل زندگی خود، از زندان مرکزی سنندج آزاد و هم‌اکنون در تبعيد و در خارج از کردستان به ‌سر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016