شنبه 9 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فرمانده سپاه استان فارس: بازرسان مراکز نظامی را بازداشت می‌کنیم و در گلویشان سرب داغ خواهیم ریخت

0,,18318069_3ص03,00.jpg
غلامحسین غیب‌پرور٬ فرمانده سپاه استان فارس اعلام کرد سپاه٬ بازرسان مراکز نظامی را بازداشت خواهد کرد٬ «له له» رویارویی با «چشم آبی‌ها» را می‌زند و اجازه نمی‌دهد «قهر» کنندگان با انقلاب در انتخابات شرکت کنند.

آقای غیب‌پرور با حمله به گروه ۱+۵ به خصوص آمریکا گفته آن‌ها «غلط» کرده‌اند که خواستار بازرسی از مراکز نظامی ایران شده‌اند و به هیچ وجه چنین اجازه‌ای به ماموران آژانس داده نخواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزوده در صورت ورود ماموران آٓژانس به ایران برای بازرسی از این مراکز٬ سپاه آن‌ها را به عنوان «جاسوس» بازداشت کرده و در گلوی آن‌ها «سرب داغ» خواهد ریخت.

این فرمانده سپاه در بخش دیگری از سخنان خود درباره انتخابات آینده مجلس گفته سپاه پاسداران به کسانی که با انقلاب و نظام «قهر» کرده‌اند٬ اجازه نخواهد داد در انتخابات شرکت کنند.

وی خطاب به نیرو‌های سپاه و بسیج گفته باید وقایع سال ۱۳۸۸ را همچنان رصد کنند و ببینید چه کسانی پای «منافع ملی» ایستاده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016