چهارشنبه 13 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

واکنش به پخش جزوه ضد مذاکرات هسته ای در جمکران

تهران - ايرنا - انتشار يک جزوه چهار صفحه ای برضد مذاکرات هسته ای ايران با ۱+۵ منتسب به بسيج دانشجويی يکی از دانشگاه های تهران در جمکران موجب واکنش برخی از شرکت کنندگان شد.

به گزارش ايرنا، هنگام توزيع اين جزوه، يکی از زائران مسجد جمکران با صدای بلند خطاب به توزيع کنندگان گفت که شما برای جشن نيميه شعبان به اينجا آمده ايد يا دنبال منافع و باند و ...خود هستيد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



اين زائر مسجد جمکران افزود: ما آمده ايم اينجا زيارت، اينجا هم دست از سر ما برنمی دارند؟ چرا می خواهيد از احساسات مذهبی مردم سوء استفاده کنيد؟

همزمان با اعتراض اين زائر، تنی ديگر از زائران هم وارد مجادله با توزيع کنندگان اين جزوه شدند. در اين حال از بلندگويی در نزديکی مسجد جمکران که به عنوان ايستگاه صلواتی بود، شعارهايی برضد مذاکرات هسته ای ايران با کشورهای ۱+۵ مانند «چشم ما به جمکران است، نه لوزان» شنيده می شد. جمعيت حاضر اعتنايی به شعارها نشان نمی دادند و آهسته ذکر و زمزمه هايی می کردند که نشان از نارضايتی آنان به اين صحنه ها داشت.

در جزوه توزيع شده پرسش هايی از قبيل آيا می دانيد در تاسيسات هسته ای ما دوربين های ۲۴ ساعته کار گذاشته شده و ...؟ آيا می دانيد رفع تحريم ها منوط به تاييد صلح آميز بودن هسته ای ايران است و ...؟ مطرح شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016