سه شنبه 19 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فريدون عباسی: مجمع "يکتا" ربطی به احمدی‌نژاد ندارد


فریدون عباسی

عضو مجمع ياران کارآمدی و تحول ايران اسلامی(يکتا) گفت: مجمع يکتا برای بررسی و گزارش مشکلات کشور به صورت شفاف در موضوعات سياست خارجی، داخلی، اقتصادی و آسيب‌های اجتماعی به مسئولان تشکيل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس در پی انتشار خبر راه‌اندازی مجمع ياران کارآمدی و تحول ايران اسلامی از سوی برخی وزرا و معاونان احمدی نژاد، فريدون عباسی رئيس سابق سازمان انرژی اتمی در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ضمن تائيد اين خبر گفت: مجمع يکتا در حقيقت برای بررسی و گزارش مشکلات کشور به صورت شفاف در موضوعات سياست خارجی، داخلی، اقتصادی و آسيب‌های اجتماعی به مسئولان تشکيل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اعضای حاضر در اين جبهه متشکل از برخی وزرای دولت نهم و دهم ، نمايندگان مجلس و مسئولان اجرايی کشور هستند.

معاون رئيس‌جمهور سابق تصريح کرد: مجمع ياران کارآمدی و تحول ايران اسلامی به دنبال اين است تا با استفاده از ظرفيت‌های موجود کارشناسان و مسئولان اجرايی دولت قبل پيشنهاداتی را برای رفع مشکلات و معضلات پيش‌روی کشور ارائه کنند.

وی با بيان اينکه بحث انتخابات مجلس تنها يکی از موضوعات پيش‌روی اين مجمع خواهد بود افزود: اعضای اين مجمع از ابتدای تشکيل آن به دنبال همفکری و کارکردن برای تعالی کشور و کارهای کلان نظام بودند.

عباسی درباره ارتباط اين مجمع با آقای احمدی‌نژاد و اينکه برخی‌ها اعضای يکتا را مخالفين رئيس دولت نهم و دهم می‌دانند تصريح کرد: مخالفت در اينجا معنی نمی‌دهد بلکه اين مجمع به صورت جداگانه فعاليت‌های خودش را دنبال می‌کند و احمدی‌نژاد هم افراد و ساز و کار خودش را دارد.

وی با بيان اينکه اين شورا تنها توسط سخنگو مواضع خود را اعلام خواهد کرد گفت: مجمع رئيس مشخصی ندارد بلکه توسط همه اعضا اداره می‌شود، اينکه گفته می‌شود آقای نجار رئيس آن بوده اشتباه است چون ايشان به دليل داشتن درجه نظامی نمی‌توانند مسئوليت يک جبهه سياسی را بر عهده بگيرند اين جبهه تنها سخنگو دارد.

عضو مجمع ياران کارآمدی و تحول ايران اسلامی در پايان خاطرنشان کرد: گزينه‌هايی برای سخنگويی اين جبهه مطرح شده ولی هنوز سخنگو قطعی نيست و دوره ای تغيير خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016