چهارشنبه 20 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مذاکره برای نگارش متن توافق جامع به خوان هفتم رسيد

تهران - ايرنا - مذاکره سيد عباس عراقچی و مجيد تخت روانچی معاونان وزير امور خارجه با هلگا اشميد برای نگارش متن توافق جامع به خوان هفتم رسيد ولی بعيد به نظر می رسد اين خوان، آخرين خوان از اين مذاکرات باشد.

معاونان ظريف صبح چهارشنبه عازم وين شدند تا مذاکرات برای نگارش متن توافق جامع را از سر بگيرند. اين دو، روز شنبه پس از ششمين دور مذاکره به تهران بازگشتند ولی تيم کارشناسی به رياست حميد بعيدی نژاد به مذاکرات در آن شهر ادامه داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تيم کارشناسی ايران عصر سه شنبه چهارساعت برای نحوه برچيدن تحريم ها با کارشناسان ۱+۵ مذاکره کرد و از امروز مذاکرات در دو سطح کارشناسی و معاونان ادامه خواهد يافت.

آغازگر ششمين دور مذاکرات برای نگارش متن توافق جامع، نشست عمومی معاونان وزيران خارجه ايران و ۱+۵ به رياست سيد عباس عراقچی و هلگا اشميد بود و پس از آن عراقچی و روانچی با همتايان خود در ۱+۵ به طور دو و چندجانبه مذاکره کردند.

دو دور هم با هلگا اشميد معاون هماهنگ کننده سياست خارجی اتحاديه اروپا مذاکره کردند که دور دوم آن حدود چهارساعت طول کشيد.

مهلت خودخوانده ايران و ۱+۵ برای پايان مذاکرات دهم تيرماه به پايان می رسد . با اين حال ايران گفته که در پی توافق خوب است و مقيد به زمان نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016