چهارشنبه 20 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
18 خرداد» پيشنهاد کری به ظريف در شب توافق ژنو
18 خرداد» حمله گسترده رسانه‌های دلواپس به روحانی
پرخواننده ترین ها

تصویر فتوشاپی "دلواپسان" عليه ظريف + تصوير

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : چند روزيست که در فضای مجازی و گروههای وابسته به جريان های دلواپس در وايبر و تلگرام، تصويری دست به دست می شود که محمد جواد ظريف را «در بحبوحه جنگ تحميلی» بر سر کلاس درس در کشور آمريکا نشان می دهد!

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ اين تصوير که حکايت از تلاش جريان های دلواپس برای تحقير و توهين به وزير خارجه کشورمان در سخت ترين ايام مذاکرات دارد ، در تيراژ وسيع در فضای مجازی دست به دست می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برروی اين تصوير، اين جمله قيد شده «جناب ظريف در بحبوحه جنگ تحميلی مشغول جهاد علمی در کشور برادر دو دوست شيطان بزرگ آمريکا»! و در انتها نيز آورده است: «...و حالا وزير امور خارجه ايران اسلامی با ۲۰۰ هزار شهيد»

اما بررسی های خبرنگار «انتخاب» حکايت از آن دارد که اين تصوير که ظريف را بر سر کلاس درس نشان می دهد ، نيز مانند بسياری ديگر از مستندات اين جريان جعلی و فتوشاپی است!

تلاش ناجوانمردانه برخی جريان های دلواپس برای تحقير ظريف و معرفی کردن وی به عنوان چهره ای غيرملی در شرايطی است که هر ذهن بخردانه ای می تواند درک کند که فعاليت شبانه روزی اين سردار ديپلماسی در اين ايام ، از جنس افتخار آفرينی رزمندگان اسلام در خط مقدم جبهه در ايام دفاع مقدس است ؛ گو آنکه فعاليت های ظريف در دوران حضور در آمريکا ، تنها «علمی» نبوده ، بلکه حکايت از آن دارد که مجاهدان اسلام و ملت ايران در دوران جنگ تحميلی ، تنها در صفوف جبهه های جنوبی و غربی کشور نبوده اند ، بلکه بعضاً در نقاط دور و استراتژيک، مشغول چانه زنی و تلاش برای خدمت به نظام و ملت ايران بوده اند.

اين نوع رفتارهای تحقير آميز خطاب به سرداران جبهه ديپلماسی در ايام انتخابات رياست جمهوری اخير نيز تکرار شد ، در يکی از مناظرات حساس ، يکی از کانديداها خطاب به ولايتی که برای عقب راندن صدام از طريق جبهه ديپلماسی فعاليت بسيار داشت، گفت: زمانی که شما با ميتران قهوه می‌خورديد ما داشتيم با موشک‌ها و بمب‌هايی که ميتران در اختيار عراق قرار داده بود می‌جنگيديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016