چهارشنبه 20 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

خبرگزاری سازمان بسيج: اخلالگران سخنرانی روحانی حامیان دولت بودند

دیگربان ـ خبرگزاری سازمان بسيج با انتشار نام اختصاری گروهی از بازداشت شدگان مراسم سخنرانی حسن روحانی٬ آنها را از «حاميان» دولت يازدهم و «عوامل» وقايع سال ۸۸ معرفی کرد.

اين خبرگزاری روز چهارشنبه (۲۰ خرداد) گزارش کرده که جريان سياسی خاصی با اهداف «کثيف» برای سخنرانی حسن روحانی در آرامگاه روح‌الله خمينی برنامه‌ريزی کرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آن‌طور که در اين گزارش آمده اين جريان با «حاشيه سازی» در سخنرانی روحانی قصد داشته «خوراک رسانه‌های صهيونيسم جهانی و دنباله‌های رسانه‌ای داخلی را مهیّا» کند.

خبرگزاری بسيج نوشته «عناصر ميدانی کودتای آمريکايی - اسرائيلی ۸۸ سردمداران کسانی بوده‌اند که با ادعای حمايت از روحانی اقدام به اغتشاش در مراسم مذکور نموده‌اند.»

بنابر نوشته اين خبرگزاری «اغتشاشگران را عناصر سياسی مدعی اعتدال‌گرايی به معرکه آورده بودند تا فضای جلسه را ملتهب سازند و در نهايت مردار ماهی سياسی خود را صيد نمايند.»

خبرگزاری بسيج افزوده «متاسفانه اين‌بار نيز چوب رذالت اين جريان فتنه‌گر، نصيب نيروهای حزب‌اللهی شده تا بار ديگر مظلوميت حاميان اصيل اسلام و انقلاب عيان گردد.»

اين خبرگزاری در بخش ديگری از گزارش خود هويت اختصاری برخی از بازداشت شدگان مراسم مذکور را به همراه بخش‌هايی از اعترافات آنها منتشر کرده است.

خبرگزاری بسيج تلاش کرده تا «حاميان» حسن روحانی را عامل اصلی تنش در آرامگاه خمينی معرفی کند.

در اين گزارش اشاره‌ای به هويت کسانی که عليه روحانی شعار داده‌اند٬ نشده و مشخص نیست که آيا اين افراد نيز در ميان بازداشت شدگان قرار دارند یا خیر.

در يک هفته گذشته گزارش‌های متعددی از بازداشت برخی به اتهام اخلال در سخنرانی روحانی منتشر شده اما هنوز مشخص نيست که اين افراد از حاميان دولت هستند يا از منتقدان آن.

در جريان سخنرانی روحانی دو گروه حامی و منتقد وی اقدام به سر دادن شعار‌هايی کردند و اين مساله باعث برخی تنش‌ در اين مراسم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016