شنبه 30 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پاریس ـ چهاردهمين گردهمايی همبستگی با تلاش نسرين ستوده و يارانش، سخنرانی عبدالکریم لاهیجی، ۲۱ ژوئن


برای دفاع از حقوق دگرانديشان در ايران

پاريس، ميدان سن‌ميشل، يکشنبه ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵، از ساعت ۱۶ تا ۱۷

نسرين ستوده در دويست و چهلمين روز تحصن خود می‌گويد: «ايستادگی و پافشاری بر حقوق قانونی و انسانی، تمرينی است برای خودمان که ياد بگيريم و پيدا کنيم روش‌های ساده اما موثر و بدون خشونت را، برای گرفتن حقوق‌مان.»

ما با نسرين ستوده و يارانش، با نرگس محمدی و گوهر عشقی، با زينب جلاليان و بهاره هدايت و صدها کنشگر جنبش کارگری، جنبش زنان، جنبش دانشجويی که در زندان هستند و با هزارانی که در بيرون زندان برای دفاع از آزادی و حقوق بشر تلاش می‌کنند، همراه هستيم و تلاش می‌کنيم به اندازه توان‌مان صدای اعتراض آنها باشيم.

ما از ايرانيان ساکن پاريس دعوت می‌کنيم برای همراهی با تلاش‌های شهروندی نسرين ستوده، اعتراض به سرکوب، دفاع از آزادی و حقوق بشر و رعايت حقوق دگرانديشان در ايران، در چهاردهمين گردهمايی همبستگی با نسرين ستوده و يارانش، در روز يکشنبه ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵، از ساعت ۱۶ تا ۱۷ در ميدان سن‌ميشل (مترو سن‌ميشل ) شرکت کنند.

در اين گردهمايی عبدالکريم لاهيجی رييس «فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر» و توفيق علال هماهنگ کننده «مانيفست آزادی‌ها» از جمله سخنرانان هستند.ـ

انجمن جمهوريخواهان ايران – پاريس - جامعه دفاع از حقوق بشر در ايران ـ کميته مستقل ضد سرکوب شهروندان ايرانی



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016