یکشنبه 31 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: ملاحظات شورای عالی امنيت ملی در طرح هسته ای مجلس رعايت نشده است

تهران- ايرنا- «علی لاريجانی» رييس مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر اين که تصويب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای بايد با مشورت با شورای عالی امنيت ملی انجام شود، گفت: آنان ملاحظاتی دارند که ما آن را منتقل کرديم اما متاسفانه برخی از آنها در طرح رعايت نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار پارلمانی ايرنا ؛ لاريجانی رييس مجلس اين مطلب را در پاسخ به تذکر «احمد توکلی» نماينده تهران بيان کرد. توکلی در تذکری با استناد به ماده ۱۴۶ آيين نامه داخلی مجلس گفت: طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای در دستور کار اين هفته مجلس ثبت شده بود ولی متاسفانه با توجه به اصلاحاتی که در آن صورت گرفته در دستور کار اين هفته همان عنوان قبلی اش آمده است و تجميع صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: مردم منتظر هستند مجلس طرحی را که با ۹۲ درصد به اولويت آن رای داده بررسی کند، چرا تغييرش دادند؟ طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای در دستور کار دوم امروز مجلس قرار داشت ولی در صحن قرائت نشد.

رييس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اين تذکر گفت: اين مسايل مربوط به شورای عالی امنيت است و شورا درباره آن نظر دارد و بايد با هماهنگی تصويب شود. ما می خواهيم در کشور به يکديگر کمک کنيم نه اين که در کشور مساله جديدی بسازيم.

رييس مجلس شورای اسلامی افزود: شورای عالی امنيت يکسری چارچوب های مشخصی دارد که ما بايد در اين زمينه هماهنگی های لازم را داشته باشيم. بحث فروش سيب زمينی در کشور نيست بلکه بحث مورد نظر يک موضوع مهم کشور است.

لاريجانی با تاکيد بر اين که بايد در اين زمينه توجه لازم را داشته باشيم ، اظهارداشت: در هيات رييسه مجلس نيز در اين زمينه بحث هايی انجام شد و بنا شد بر اين مساله چارچوب های موردنظر رهبری حتما رعايت شود لذا تصويب اين طرح بايد با مشورت شورای عالی امنيت ملی انجام شود.

وی تاکيد کرد: آنان ملاحظاتی دارند که ما اين ملاحظات را منتقل کرديم اما متاسفانه برخی از اين ملاحظات رعايت نشده است.

رييس مجلس شورای اسلامی گفت: اين مساله مهم است و چون می خواهيم با رای بالايی تصويب شود بايد همه در اين موضوع کمک کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016