شنبه 6 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کاهش مدت تعلیق پروانه وکالت نسرین ستوده

0,,18006205_401,00.jpg
دادگاه انتظامی وکلا حکم تعلیق پروانه وکالت نسرین ستوده را از سه سال به ۹ ماه کاهش داد.

به گزارش کلمه، با ابلاغ حکم جدیدی که از سوی دادگاه انتظامی وکلا صادر شده، حکم تعلیق پروانه وکالت خانم ستوده از ۳ سال به ۹ ماه کاهش یافته است.

با توجه به گذشت نزدیک به ۹ ماه از آغاز دوره تعلیق پروانه وکالت نسرین ستوده، این حکم به معنای پایان محرومیت وی از وکالت در روزهای آینده است.

خانم ستوده با تایید این خبر در صفحه فیس بوک خود، ابراز امیدواری کرده که بتواند در روزهای آینده پروانه وکالتش را تمدید کند و کار خود را از سر بگیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این وکیل دادگستری که معتقد بود دادگاه انتظامی وکلا در تعلیق پروانه وکالتش تحت فشار نهادهای امنیتی بوده، اکثر روزهای ۹ ماه گذشته برای اعتراض به حکم مذکور مقابل ساختمان کانون وکلا تحصن می کرد.

تعداد قابل توجهی از وکلای دادگستری و فعالان مدنی نیز در این مدت با حضور در این محل، از اعتراض وی حمایت کردند.

کاهش چشمگیر مدت تعلیق پروانه وکالت نسرین ستوده را می توان نشانه موفقیت تحصن وی در دفاع از یک حق قانونی دانست.

خانم ستوده در سال ۸۸ در دفاع از زندانیان سیاسی و آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات فعال بود و به همین خاطر به ۱۱ سال حبس محکوم شد.

او از شهریور ۱۳۸۹ در زندان بود. اما پس از حدود سه سال حبس، به دنبال روی کار آمدن دولت یازدهم، در شهریور ۱۳۹۲ از زندان آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016