چهارشنبه 10 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

شهريار سيروس، هنرمند بهايی بازداشت شد

«شهريار سيروس» هنرمند بهايی امروز ۱۰ تير ماه، توسط ماموران لباس شخصی وزارت اطلاعات بازداشت شد.

به گزارش کمپين دفاع از زندانيان سياسی و مدنی، اين هنرمند بهايی امروز ۱۰ تيرماه ۱۳۹۴، توسط ماموران لباس شخصی وزارت اطلاعات در منزل شخصی خود بازداشت شد و به مکان نامعلومی منتقل شد و تا اين لحظه اطلاعی از محل نگهداری‌اش خبری در دست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منبع موثقی درباره اين هنرمند بهايی به کمپين گفت: “مامورين با نشان دادن حکم و ضبط کليه لوازم شخصی او را همراه خود بردند.”

«شهريار سيروس» از سال ۱۳۷۰، نقاشی را به صورت حرفه‌ای نزد اساتيدی چون «آيدين آغداشلو»، «روئين پاکباز» و «احمد وکيلی» آموخته و مطالعات و تحقيقاتی در زمينه فلسفه و تاريخ هنر به موازات مهارت در تکنيک‌های نقاشی انجام داده که حاصل آن چند مقاله تحت عناوين “هنرهای برگرفته و فرهنگ جهانی” و “هنر در آستانه هزاره سوم” می‌باشد که در مجله هنر ايران به چاپ رسيده است. در کنار اين فعاليت‌ها ده‌ها مقاله از او در سايت‌های مختلف منتشر شده است.

اين هنرمند غير از نمايشگاه‌های متعدد انفرادی و گروهی و حضور در «سومين بينال نقاشان ايران» بيش از ۱۰ سال است که در رشته‌های طراحی، نقاشی، تاريخ هنر، کمپوزيسيون و مبانی هنرهای تجسمی و مبانی فلسفه هنر به تدريس مشغول می‌باشد. آخرين تجربه نقاشانه او استفاده از آکريليک بر کاه‌گل بوده که در آن فضاهای روستاهای کويری ايران را به تصوير کشيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016