یکشنبه 14 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

هیلاری کلينتون: توافق اتمی جلوی مداخله جويی ايران را نمی گيرد

دبی – العربيه.نت فارسی - هيلاری کلينتون، نامزد رياست جمهوری ايالات متحده آمريکا روز شنبه ۴ ژوئيه، گفت حتی اگر ايران توافق اتمی را امضا کند باز اين کشور به مداخله جويی های خود در منطقه ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری رويترز، کلينتون که در يک گردهمايی انتخاباتی در ايالت نيوهامپشاير سخنرانی می کرد همچنين گفت که ايران کشور اصلی حامی تروريسم در جهان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



کلينتون ابراز اميدواری کرد که "يک توافق قوی و قابل راست آزمايی" با ايران در اجلاس وين بين اين کشور و قدرتهای جهانی بدست بيايد.

اما او افزود که حتی با اين توافقنامه، "آنها به حمايت از تروريسم ادامه خواهند داد. آنها به بی ثبات کردن دولتهای منطقه ادامه خواهند داد. آنها از مهره های خود مانند حزب الله لبنان استفاده خواهند کرد. و آنها به تهديد موجوديت اسراييل ادامه خواهند داد."

قدرتهای جهانی و ايران تا ۷ ماه ژوئيه زمان گذاشته اند تا به يک توافقنامه برای محدود کردن برنامه اتمی ايران دست يابند، تا بر اساس آن ايران برنامه اتمی خود را محدود کند و در مقابل تحريمها که اقتصاد اين کشور را فلج کرده برداشته شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016