یکشنبه 14 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وزير علوم: بررسی مجدد پرونده بورسيه‌ها

farhadi-050715.jpg

وزير علوم، تحقيقات و فناوری از تشکيل کميته ای برای بررسی مجدد پرونده بورسيه ها خبر داد.

محمد فرهادی روز يکشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: در پاسخ به دغدغه های مقام معظم رهبری و رفع نگرانی معظم له، کميته ای مرکب از نمايندگان وزير علوم، تحقيقات و فناوری، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبير شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهاد نمايندگی مقم معظم رهبری در دانشگاه ها و رييس کميسيون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی زير نظر وزير علوم برای بررسی پرونده بورسيه ها تشکيل می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين کميته طی مدت يک ماه پرونده بورسيه ها را در چارچوب ضروابط و مقررات رسيدگی و نتايج قطعی را اعلام خواهد کرد.

شب گذشته حضرت آيت الله سيدعلی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ديدار بيش از هزار نفر از استادان و اعضای هیأت های علمی دانشگاه های سراسر کشور، از حاشيه هايی که در خصوص پرونده بورسيه ها در رسانه ها ايجاد شده بود، انتقاد کردند و خواهان رعايت حق و عدالت شدند.

سال گذشته کميته ای برای بررسی بورسيه های اعطا شده به دانشجويان در دولت های نهم و دهم تشکيل شد و از آنجايی که برخی افراد بورسيه شده فاقد صلاحيت های قانونی و لازم نبودند ، بورسيه تعدادی از آن ها لغو شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016