سه شنبه 16 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تسنیم به نقل از منبع نزديک به تيم مذاکره کننده: طرف مقابل نمی خواهد تحريم ها را لغو کند

خبرگزاری تسنيم: منبع نزديک به تيم مذاکره کننده دليل ادامه يافتن مذاکرات تا دو روز ديگر تشريح کرد.

به گزارش حوزه سياست خارجی خبرگزاری تسنيم، يک منبع نزديک به تيم مذاکره کننده دليل ادامه يافتن مذاکرات تا دو روز ديگر را «دلبستگی طرف مقابل به تحريم ها، شورای امنيت و قطعنامه های آن» و نيز عدم اجماع ميان کشورهای ۱+۵ عنوان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی روز سه شنبه گفت: به نظر می رسد چند موضوع علت اصلی به جمع بندی نرسيدن مذاکرات است. يکی ، دلبستگی شديد طرف مقابل به تحريم ها و عدم توانايی برای تصميم گيری سخت درمورد رفع تحريم ها است و ديگری ، دلبستگی عاطفی بيش از حد به شورای امنيت و قطعنامه های آن و محتوای قطعنامه جديد شورای امنيت برای لغو تحريم ها.

اين منبع نزديک به تيم مذاکره کننده افزود: عدم اجماع و جمع بندی واحد در ميان اعضای پنج بعلاوه يک دليل ديگری برای به جمع بندی نرسيدن مذاکرات تا اين مرحله است.

وی اظهارداشت که مذاکرات در دو سه روز آينده به منظور بررسی راه حل های موضوعات باقيمانده ادامه می يابد.الان زمان آن رسيده است که پنج بعلاوه يک بنا به گفته موگرينی اراده سياسی را با تصميم های سياسی اجرايی کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016