یکشنبه 11 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اطلاعیه خانواده محمدعلی طاهری: دستهای پشت پرده و ذینفوذ در صدور حکم اعدام محمدعلی طاهری نقش دارند


محمدعلی طاهری

بسم الله الرحمن الرحيم
"أَلَا إِنَّ أَوْلِیَاءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ"
( آگاه باشيد که بر دوستان خدا نه بيمی است و نه آنان اندوهگين ميشوند "سوره: يونس )...

در پی انتشار خبر غير منتظره و شگفت آور حکم اعدام استاد طاهری به اتهام افسادفی الارض که برخلاف صريح قانون مجازات اسلامی و نظرات علما و مجتهدان و کارشناسان علوم اسلامی است که انتشار عمومی يافته و مخالف صريح فتوای امام خمينی در تحريرالوسيله در اين زمينه است، موجی از نگرانی در ميان بخش هايی از مردم از جمله علاقمندان و شاگردان استاد طاهری به وجود آمده است. بديهی است که خانواده استاد طاهری بيش از همه در معرض تحمل رنج ها و نگرانی ها و اندوه های ناشی از اين حکم باور نکردنی هستند. واکنش هايی هم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به وجود آمده و فراخوان های اعتراض داده شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما به عنوان خانواده استاد طاهری ضمن احترام به علايق و وفاداری شاگردان و عزيزانی که ممکن است با واکنش های خارج از چارچوب قانون همراهی کنند اعلام می کنيم که مراقب همان دست های پشت پرده پرونده سازی ها عليه استاد طاهری باشند که می کوشند با تهييج و تحريک ديگران به اين اقدامات، فشار سازمان يافته و احکام نااستوار خود عليه استادطاهری و شاگردانش را موجه نمايند.

ما ضمن اعتراض به اين حکم ناعادلانه و مغاير با قانون و شرع، که دفاعيات متين استاد طاهری و وکلايش در دادگاه را کاملا ناديده گرفته است و از آنجا که قوانين موجود، راه اعتراض و تجديد نظر را باز گذاشته است، تا زمانی که امکان پيمودن راه های قانونی وجود داردبا همه توانمان از اين امکان جهت تبرئه کامل استاد عزيرمان استفاده خواهيم کرد. طبعا آگاه هستيم که يکی از سناريوها اين است که استاد طاهری را به مدت طولانی زير حکم اعدام نگه دارند و دچار مرگ تدريجی کنند اما می دانيم که اين سناريو به هيچ وجه اراده نظام و حتی اراده دستگاه قضايی نيست و دست های پشت پرده و ذی نفوذ در روند حقوقی به شکست کشيده می شوند و اجازه نخواهيم داد هدف آنها تحقق يابد و حق هرگونه اعتراض ديگری را برای خود محفوظ داشته و منتظر نتايج اقدامات حقوقی و قضايی در کوتاه مدت هستيم.

خانواده استاد محمد علی طاهری


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016