پنجشنبه 15 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اطلاعیه احمد منتظری: نرگس محمدی را آزاد کنيد، جانش در خطر است


باسمه تعالی

وظيفه انسانی و نيز وظيفه اسلامی بنا بر «من أصبح و لم يهتمّ بأمور المسلمين فليس بمسلم» ايجاب ميکند که اينجانب از مسئولين نظام جمهوری اسلامی درخواست نمايم که با توجه به بيماری شديد يکی از مادران زندانی، خانم نرگس محمدی، که متأسفانه هر لحظه خطر جانی يا ايجاد معلوليت ايشان را تهديد ميکند، هر چه زودتر تا فاجعهای رخ نداده است، ايشان را آزاد نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



خانم نرگس محمدی يک زندانی ناشناخته نيست، بنابراين اگر مشکلی برای او پيش بيايد تمامی مسئولين نظام مقصّرند و علاوه بر پاسخگويی در محضر عدل الهی بايد در برابر ملت پاسخگو باشند.

اين يک سيره عقلايی است که در مواقع خاص، تصميم عاجل گرفته شود و به آن عمل گردد. مرحوم آيت الله العظمی منتظری در کتاب خاطرات خود (صفحه ۳۴۹) شخصی به نام عباس اشراقی نام می برد که در رژيم پهلوی از مجاهدين خلق و محکوم به حبس ابد بود ولی چون در زندان غش ميکرد فوراً آزاد گرديد تا مبادا خطرات احتمالی گريبانگير رژيم شود.

اميدوارم مسئولين جمهوری اسلامی نيز هر چه زودتر زندانيان سياسی و عقيدتی و بخصوص بيماران زندانی و سرکار خانم نرگس محمدی را آزاد کنند و از خطرهای احتمالی جلوگيری نمايند؛ که اگر خدای ناکرده محقّق شود موجب ننگ و نفرين ابدی خواهد گرديد. والسلام.

احمد منتظری
۱۳۹۴/۵/۱۴


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016