سه شنبه 20 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمایت کانون مدافعان حقوق بشر از فراخوان تجمع در لاهه

برای حمایت از مادران زندانی

کانون مدافعان حقوق بشر در پی فراخوان تجمع برای حمایت از مادران زندانی در شهر لاهه توسط جمعى از کنشگران ‫مدنی، سیاسی و فرهنگی، از این فراخوان حمایت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سایت کانون مدافعان حقوق بشر، جمعى از کنشگران ‫ «‏کمپین حمایت از مادران زندانی» با صدور فراخوانی اعلام کرده بودند که در حمایت از زنانی که در کنار تمام سختی‌های زندان، رنج دوری از فرزند را نیز به جان خریده‌اند، مقابل کاخ صلح در شهرلاهه، گردهم جمع می‌شوند.

نرگس محمدى، نائب رییس کانون مدافعان حقوق بشر و فعال مدنی با نگارش دل‌نوشته‌ای برای فرزندانش از زندان اوین، از وضعیت مادران زندانی، به‌خصوص مادران زندانی سیاسی سخن گفته بود.

با انتشار دل‌نوشته خانم محمدی، جمعی از فعالان مدنی، فرهنگی و سیاسی کارزاری را در حمایت از مادران زندانی و با شعار «همراه و در کنار مادران زندانی» آغاز کردند.

متن کامل اطلاعیه کانون مدافعان حقوق بشر در حمایت از فراخوان تجمع در شهر لاهه برای حمایت از مادران زندانی به شرح زیر است:

کانون مدافعان حقوق بشر با اعلام حمایت از فراخوان تجمع «کمپین حمایت از مادران زندانی» از کلیه آزادگان جهان دعوت می‌کند با حضور در این تجمع که در لاهه برگزار می‌شود، پژواک صدای دادخواهی زنانی باشند که آسایش زندگی خود و خانواده‌هایشان را برای آزادی و برابری و امنیت یکایک افراد جامعه ارزانی داشته‌اند.

محل برگزاری تجمع: هلند، شهر لاهه، مقابل کاخ صلح
زمان برگزاری تجمع: شنبه ۳۱ مرداد ماه برابر با ۲۲ آگوست از ساعت ۱۶ تا ۱۷

کانون مدافعان حقوق بشر
سه‌شنبه بیستم مرداد ماه ۱۳۹۴


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016