سه شنبه 20 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
20 مرداد» مقاله ظریف در روزنامه جمهوریت ترکیه
15 مرداد» پاسخ ظريف به اوباما
پرخواننده ترین ها

بازتاب گسترده تعویق سفر ظریف به آنکارا

وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد سفر محمدجواد ظریف به آنکارا در آخرین ساعات به تعویق افتاده است. ترکیه و ایران دلایل این تعویق ناگهانی را اعلام نکردند. قرار بود ظریف با مقامات ترکیه درباره بحران سوریه گفت‌وگو کند.

ایرنا - اعلام تعویق سفر محمد جواد ظریف وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران به آنکارا که قرار بود امروز انجام شود بطور گسترده در رسانه های ترکیه بازتاب داشت.

خبر تعویق این دیدار از سوی خبرگزاری آناتولی و نیز خبرگزاریهای دوغان و جیهان نیز منتشر شد.

شبکه های خبری تلویزیونی مختلف همانند ان.تی.وی، سی.ان.ان. ترک، شبکه تلویزیون دولتی ترکیه، سامان یولوخبر خبر تعویق این دیدار را در راس اخبار خود منتشر کردند.

پایگاه اینترنتی روزنامه رادیکال نیز در خبری از تعویق دیدار ظریف از ترکیه نوشت: وزیرخارجه ایران قرار بود در این دیدار طرح ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در مورد برقراری صلح در سوریه را به مسوولین ترک ارایه کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نوشته رادیکال طرح چهار ماده ای پوتین قرار است تقدیم بان کی مون دبیرکل سازمان ملل شود ولی قبل از آن ظریف برای جلب حمایت آنکارا قرار بود به ترکیه بیاید.

این پایگاه نوشت: میخاییل بوگدانف معاون وزیرخارجه روسیه هفته گذشته در سفر به ایران رئوس این طرح را به اطلاع مسوولین ایرانی رسانده بود.

پایگاه اینترنتی روزنامه صباح نیز با اعلام تعویق سفر ظریف نوشت: ظریف قرار بود برای تشریح طرح چهار ماده ای صلح در مورد سوریه به آنکارا سفر کند.

پایگاههای مختلف خبری ترکیه خبر تعویق دیدار ظریف و نیز بخشهایی از مقاله ایشان که در شماره روز جاری روزنامه جمهویت چاپ شده است را به همراه خبر تعویق دیدار منتشر کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016