چهارشنبه 21 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
20 مرداد» مقاله ظریف در روزنامه جمهوریت ترکیه
20 مرداد» بازتاب گسترده تعویق سفر ظریف به آنکارا
پرخواننده ترین ها

ظریف و سید حسن نصرالله توافق هسته‌ای و نتایج آن را بررسی کردند

بیروت – ایرنا – محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه سه شنبه دیدار و توافق هسته‌ای بین ایران وگروه ۱+۵ و نتایج و پیامدهای آن بر اوضاع را بررسی کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از واحد ارتباط با رسانه‌های حزب الله، ظریف و سیدحسن نصرالله در این دیدار که اعضای هیات ایرانی و محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان حضور داشتند، آخرین تحولات در منطقه و لبنان و تلاش‌های جاری برای یافتن راه کارهایی در بیشتر از یک میدان و کشور را مورد بررسی قرار دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ظریف عصر سه شنبه در راس هیاتی و در اولین ایستگاه از دور دوم سفرهای منطقه‌ای خود بعداز توافق هسته‌ای با گروه ۱+۵ برای دیدار و گفت‌و‌گو با مقامات رسمی و حزبی لبنان وارد بیروت پایتخت این کشور شد.

وی بعداز ورود در پاویون فرودگاه بین المللی رفیق الحریری بیروت با خبرنگاران گفت‌و‌گو و ساعتی بعد در کاخ نخست وزیری لبنان با تمام سلام نخست وزیر این کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وزیر امور خارجه ایران صبح امروز چهارشنبه نیز از سمیر مقبل وزیر دفاع لبنان استقبال و با وی گفت‌و‌گو کرد.

گفت‌و‌گو با نبیه بری رییس مجلس، جبران باسیل وزیر امور خارجه، دیدار با مسئولان گروه‌های فلسطینی مقیم لبنان و کنفرانس خبری از دیگر برنامه‌های اعلام شده دومین سفر ظریف وزیر امور خارجه دولت یازدهم ایران به لبنان اعلام شده است.

ظریف دهه سوم دی ماه سال ۱۳۹۲ نیز به عنوان وزیر امور خارجه دولت یازدهم به لبنان سفر کرده است.

وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی ایران قرار است امروز چهارشنبه در پایان سفر به لبنان، بیروت را به مقصد دمشق برای گفت‌و‌گو با مقامات ارشد سوری ترک کند.

وی قرار بود قبل از بیروت عازم ترکیه شود که این سفر به زمانی دیگر موکول شد.

سفر به پاکستان، هند و روسیه از جمله برنامه‌های کاری چند روز آینده دکتر ظریف اعلام شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016