سه شنبه 17 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

یک مقام وزارت خارجه: اعطای تسهیلات به اتباع ایرانی گرفتار در مرزهای اروپا برای بازگشت به کشور

یک مقام آگاه در وزارت خارجه اعلام کرد: تمام نمایندگی ها و سفارتخانه های ایران در خارج از کشور با حساسیت پیگیر وضعیت هموطنان ایرانی در نقاط مختلف هستند تا مشکلات احتمالی آنها را رفع کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مورد وضعیت مهاجران ایرانی در پشت مرزهای مقدونیه و پیگیری‌های وزارت خارجه در مورد وضعیت آنها گفت: تمام نمایندگی‌ها و سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور با حساسیت پیگیر وضعیت هموطنان ایرانی در نقاط مختلف دنیا هستند و در مورد برخی از کشورهای اروپایی که هموطنان‌مان در مرزهای آن‌ها دچار مشکل شده‌اند با مسئولان این کشورها در تماس هستیم و تلاش می‌کنیم که حداکثر امکانات برای این هموطنان فراهم شود تا حقی از آن‌ها ضایع نشود.

وی با بیان اینکه در دستگاه سیاست خارجی تلاش بر این داریم که حقی از اتباع‌مان در نقاط مختلف ضایع نشود، گفت: ما به این هموطنان اعلام کرده‌ایم اگر تمایلی برای بازگشت به ایران داشته باشند تسهیلات لازم از سوی دستگاه سیاست خارجی برای آنها فراهم است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016