سه شنبه 20 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

یک فعال اصلاح‌طلب: شکست رایزنی‌های روحانی درباره ردصلاحیت‌ها

دیگربان ـ اشرف بروجردی٬ یک فعال اصلاح‌طلب از شکست رایزنی‌های حسن روحانی به منظور تائید صلاحیت ۲۷۰ نامزد رد صلاحیت شده انتخابات از سوی شورای نگهبان خبر داد.

خانم بروجردی گفته «هیچ نتیجه‌ای از رایزنی‌ها رئیس جمهور درباره ردصلاحیت‌ها حاصل نشده و تا آن جایی که من خبر دارم هیچ کدام از آن ۲۷۰ نفر به صحنه انتخابات باز نگشته‌اند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



در پی رد صلاحیت تعداد قابل توجهی از نامزد‌های انتخابات مجلس٬ حسن روحانی فهرستی ۲۷۰ نفره از این نامزد‌ها تهیه و به علی خامنه‌ای داد تا رد صلاحیت آن‌ها مجدد بررسی شود.

آن‌طور که فعالان اصلاح‌طلب می‌گویند تلاش‌های روحانی و دولت یازدهم برای تائید صلاحیت این تعداد از نامزد‌های انتخابات بی‌تاثیر بوده است.

اشرف بروجردی در این زمینه گفته «متاسفانه عمده نیروهای اثرگذار اصلاح‌طلب ردصلاحیت شده‌اند و در بررسی‌های مجدد هم نتیجه چشم گیری حاصل نشده است.»

وی افزوده «دلیل ردصلاحیت اکثر نامزدهای اصلاح طلب از سوی شورای نگهبان ماده۲۹ (بند ۱ و ۳) اعلام شده و هیچ شخصی به دلیل وقایع سال ۸۸ ردصلاحیت نشده است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016