یکشنبه 1 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

"آن مرد که دروغ گفتنش اشکال داشته رفته است"

veghahatzarifahmadi.JPG

شیرینی وقاحت ظریف، تلخی وقاحت احمدی‌نژاد، آن مرد که دروغ گفتنش اشکال داشته رفته است

از صفحه فیس بوک سایت تقاطع:

به خاطر داریم وقتی احمدی‌نژاد با وقاحت تمام به دوربین‌های تلویزیونی چشم می‌دوخت و دروغ می‌گفت، اصلاح‌طلبان یقه‌های خود می‌دریدند که ای ملعونِ دروغگو تو آبروی ما بردی!

احمدی‌نژاد روز را شب و شب را روز می‌خواند و همه از دروغ‌گویی او به ستوه آمده بودند اما دیری نپایید که با آمدن مصدق دوران دیگر دروغ گفتن و انکار حقیقت اشکالی نداشت.

حالا دیگر اشکالی ندارد مجید توکلی را نشناسی یا با وقاحت کامل به دوربین نگاه کنی و وجود زندانیان سیاسی و عقیدتی را انکار کنی.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خیال آقای وزیر راحت است چون اصلاح‌طلبان و اعتدالیون آماده‌اند به هر نحو ممکن رفتارها و گفتارهایش را توجیه کنند.

آقای وزیر حالا راحت‌تر از همیشه و وقیحانه‌تر از احمدی‌نژاد به دوربین زل می‌زند و از انتخابات آزاد و دموکراتیک در ایران می‌گوید.

او در پاسخ به سوال فیلیپ ویلیامز در مورد رد صلاحیت‌های گسترده می‌گوید ۶۰۰۰ کاندیدا برای نزدیک به ۳۰۰ کرسی یعنی یک انتخابات رقابتی و آزاد!

امیرکبیر دوران با وقاحتی که نظیر آن را در احمدی‌نژاد هم دیده بودیم و به دروغ، می‌گوید شما و مفسران‌تان چون «فکر می‌کردید»!!! رد صلاحیت‌ها به صورت ناعادلانه است پس مردم در این انتخابات شرکت نمی‌کنند ولی دیدیم که ۷۰% مردم در این انتخابات شرکت کردند.

یَلِ مذاکره، ایران را تنها کشور منطقه می‌خواند که انتخابات دارد و وقتی این جملات را می‌گوید دندان‌هایش را به رخ دوربین‌ها می‌کشد!

بله او با اطمینان و آرامش خاطر این حرف‌ها را می‌زند چون منتقدان و مخالفانش مورد حمله اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در تهران، پاریس، لندن، نیویورک و لس‌آنجلس قرار خواهند گرفت.

خبرنگاران و فعالانی که برای سلفی گرفتن با روحانی و هورا کشیدن برای آقای وزیر به صف شدند هرگز به اظهارات «مردی برای تمام فصول» اعتراض نخواهند کرد.

آقای وزیر شاید شما به خاطر نداشته باشید ولی ما خوب به خاطر داریم که با هر دروغ محمود احمدی‌نژاد، اصلاح‌طلبان و اعتدالیون، این جمله میرحسین موسوی را نقل می‌کردند که «ما با پدیده‌ای روبرو هستیم که زل می‌زند توی دوربین و دروغ می‌گوید».

بله آقای وزیر! آن مرد که دروغ گفتنش اشکال داشت رفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016