دوشنبه 9 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حملات محافظه‌کاران علیه دولت ادامه دارد

دیگربان ـ در حالی‌که حسن روحانی در واکنش به حملات گسترده محافظه‌کاران به دولت یازدهم گفته به طور کامل از اوامر علی خامنه‌ای تبعیت می‌کند٬ انتقادهای این جریان که از ابتدای سال جدید آغاز شده همچنان ادامه دارد.

این حملات زمانی آغاز شد که علی خامنه‌ای در پیام نوروزی خود از دولت حسن روحانی به طور تلویحی به خاطر بی‌اعتنایی به طرح «اقتصاد مقاومتی» انتقاد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این انتقاد منجر به شکل‌گیری دور جدید حملات گسترده محافظه‌کاران علیه دولت یازدهم و حسن روحانی شده است که به نظر می‌رسد با پایان تعطیلات نوروزی نیز بر دامنه آن افزوده شود.

حسن روحانی هم در واکنش به این حملات گفته «با صراحت اعلام می کنم، رهبری، رهبر همه ماست و طبق معیارهای شرعی، قانونی و ملی، به‌طور کامل از رهنمودهای ایشان تبعیت می‌کنیم.»

این اظهارات در شرایطی مطرح شده که رسانه‌های محافظه‌کار همچنان گفت‌و‌گو‌های انتقادی زیادی از منتقدان دولت حسن روحانی در زمینه‌های اقتصادی و سیاست خارجی منتشر می‌کنند.

مجتبی ذوالنور یکی از نمایندگان دور آتی مجلس در این خصوص گفته که «دستگاه‌های اجرایی عملکرد قابل قبولی را در حیطه اقتصاد مقاومتی نداشته‌اند.»

محمد دهقان دیگر نماینده مجلس هم گفته «دولت اقدام جدی برای جلوگیری از واردات کالا نمی‌کند و با وجود عهدشکنی‌های آمریکا برخی مسئولان همچنان خوشبین هستند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016