پنجشنبه 31 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ویکی‌لیکس هزاران ایمیل حزب حاکم ترکیه را افشا کرد

Recep-Tayyip-Erdogan0293.jpg
رادیو زمانه - سایت ویکی‌لیکس هزاران ایمیل حزب عدالت و توسعه، حزب حاکم در ترکیه را منتشر کرد. شامگاه سه‌شنبه ۱۹ ژوئیه / ۲۹ تیر ویکی‌لیکس در صفحه توئیتر خود لینک این اسناد را معرفی کرد. در این لینک می‌توان ایمیل‌های مختلف را با موضوعات گوناگون جست‌وجو کرد.

در سایت ویکی‌لیکس آمده است که اسناد افشاشده بخش نخست ایمیل‌های حزب عدالت و توسعه است.

این اسناد شامل ۷۶۲ صندوق پستی و در مجموع ۲۹۴ هزار و ۵۴۸ ایمیل است. در میان آن‌ها هرزنامه‌هایی از یک آدرس روسی نیز دیده می‌شود.

این ایمیل‌ها به نشانی‌ای که بر روی سایت حزب عدالت و توسعه آمده است فرستاده شده‌اند. محتوای بیشتر آن‌ها نه به درون دولت که به «روابط با جهان» مربوط می‌شوند و موضوعاتی در پیوند با سیاست خارجی دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سایت ویکی‌لیکس به دلیل افشای این اسناد روز چهارشنبه از سوی دولت ترکیه مسدود شد.

ویکی‌لیکس تاکنون سندی را که اطلاعات حساسی در ایمیل‌ها ارائه دهد منتشر نکرده است. تازه‌ترین خبر ششم ژوئیه به ویکی‌لیکس ارسال شده بود. ویکی‌لیکس همچنین اسنادی را از یک هفته پیش از کودتای نافرجام در ترکیه، از این کشور به‌دست آورده است.

در جریان کودتای نافرجام جمعه ۱۵ ژوئیه / ۲۵ تیرماه ۲۶۴ نفر کشته و یک هزار و ۴۰۰ نفر زخمی شدند. در میان کشته‌شدگان ۱۷۳ نفر غیرنظامی، ۶۷ نفر از نیروهای امنیتی وفادار دولت و ۲۴ نفر از کودتاگران دیده می‌شوند.


درسی که دوستی دو کودک ایرانی و آمریکایی به دنیا داد


از اسارت تا آزادی، مصاحبه آتنا فرقدانی با واشنگتن پست


تصویر طراحان کودتای ترکیه در صف بازجویی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016