شنبه 24 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمله موشکی به شهر آنتالیا در ترکیه

Turkey-Blast122.jpg
به گزارش ایلنا، رسانه‌های ترکیه از حمله موشکی به شهر آنتالیا خبر داده‌اند.

روزنامه ملیت چاپ ترکیه نوشت، این انفجار بر اثر اصابت راکت به ساختمان محل اقامت ماهی‌گیران در جاده «آنتالیا -کمر» روی داده است.

بر اساس این گزارش، دو راکت از منطقه کوهستانی کنار جاده مذکور به این ساختمان شلیک شده است.

شمار زیادی از نیروهای پلیس به این منطقه اعزام شده و عملیات را برای دستگیری عامل یا عاملان این حمله آغاز کرده‌اند.

در این حمله به کسی آسیب نرسیده است.

پیش از این، گروه تروریستی داعش از انجام حملات تروریستی در سواحل و هتل‌های ترکیه خبر داده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دو روایت از "انفجار" در اطراف شهر توریستی آنتالیا
دویچه وله - برخی خبرگزاری‌ها از "حمله راکتی" به اطراف آنتالیا در جنوب این کشور خبر داده‌اند. اما خبرگزاری دولتی آناتولی از "وقوع انفجار" در نزدیکی محل اسکان ماهیگیران در بزرگراه کمر-آنتالیا خبر داده است.

1395072300014.jpg

رویترز به نقل از خبرگزاری "دوغان" نوشت، پیش از ظهر روز جمعه (۱۴ اکتبر/ ۲۳ مهر) دو راکت به سوی شهر توریستی آنتالیا شیک شده است که یکی از آنها به یک مغازه ماهی‌فروشی اصابت کرده و دیگری در زمین‌های خالی اطراف آنتالیا فرود آمده است.

براساس گزارش خبرگزاری دوغان، راکت‌ها از تپه‌های اطراف بزرگراه کمر-آنتالیا شلیک شده‌اند. در این حمله به کسی آسیب نرسیده و خسارت مادی نیز به بار نیامده است.

خبرگزاری دولتی آناتولی اما در گزارش کوتاهی از "وقوع انفجار" در نزدیکی محل اسکان ماهیگیران در بزرگراه کمر-آنتالیا خبر داده که هنوز علت آن مشخص نیست.

در یک اطلاعیه کتبی استانداری آنتالیا آمده است: «انفجاری در نزدیکی محل اسکان ماهی‌گیران در "چالتیجاک" شهرستان "قونیه آلتی" در استان آنتالیا رخ داده که هیچ خسارت مالی و جانی در پی نداشته است.»

اطلاعیه استانداری آنتالیا می‌گوید، مسئولان همچنان مشغول بررسی علت این انفجار هستند. واحدهای پلیس و امدادرسانی در پی این حادثه به منطقه اعزام شده و نیروهای پلیس در جاده‌های منتهی به محل حادثه تدابیر امنیتی اتخاذ کردند.

برخی از ماهی‌گیران که در زمان وقوع انفجار در این منطقه بودند، اظهار داشتند که به محض شنیدن صدای انفجار در قایق‌های خود مخفی شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016