چهارشنبه 9 دی 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به هر طريق ممکن به زلزله زدگان جنوب شرق آسيا کمک کنيم!

هموطنان!
به هر طريق ممکن به زلزله زدگان کمک کنيم!

پنج روز پس از تسونامي (توفان دريايي) ناشي از زلزله 9/ 8 ريشتري در جنوب شرق آسيا، هنوز عمق اين فاجعه هولناک نامشخص است. آمار تاييد شده تلفات زلزله و توفان دريايي مرگبار در اقيانوس هند به بيش از 118 هزار نفر رسيده است. گفته مي شود اين تعداد تا رقم يکصد و سي هزار نفر خواهد رسيد! تاکنون 5 ميليون نفر بي خانمان شده اند.

به نقل از خبرگزاري فرانسه، اندونزي با بيشترين تلفات 79 هزار و 940 كشته داشته است. در سريلانكا نيز مرگ 24 هزار و 743 نفر تاييد شده است و 4916 تن نيز هنوز ناپديدند. ميزان تلفات در هند به 10 هزار و 850 تن رسيده است. هم‌چنين هزاران تن نيز در اين كشور بي‌خانمان شده‌اند. در جنوب تايلند نيز تقريبا 2400 تن كه در ميان آنها 700 توريست خارجي ديده مي‌شوند، جان باخته‌اند. اعلام شده 6130 نفر نيز هنوز ناپديدند.
در ميانمار نيز حداقل 90 تن كشته شده‌اند اما انتظار مي‌رود تعداد تلفات بسيار بيشتر از اين رقم باشد...



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هموطنان!
فاجعه اي عظيم رخ داده است! هر جا که هستيد، به هر طريقي که امکان دارد به بازماندگان اين واقعه وحشتناک ياري رسانيد. مسلما در هر کشوري که به سر مي بريد شماره حساب ها و نشاني هايي براي ارسال کمک هاي نقدي و جنسي اعلام شده اند. آن ها را جدي بگيريد! کوچک ترين کمک شما بي ثمر نخواهد بود. ما که خود يک سال پيش مصيبتي بزرگ را در بم شاهد بوديم و عمق رنج انساني را چشيديم بازماندگان اين فاجعه بشري را بهتر درک مي کنيم!

خبرنامه گويا

- کمک به صليب سرخ (از طريق آمازون)

- براي اطلاعات بيشتر و يافتن راه هاي کمک از آدرس گوگل به اين منظور استفاده کنيد.





















Copyright: gooya.com 2016