دوشنبه 16 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هنگامه اخوان: اين روزها انگيزه کار موسيقی ندارم

هنگامه اخوان گفت: مدت‌هاست که بی‌انگيزه شده‌ام و دل و دماغ کار موسيقی ندارم.

اين خواننده سنتی در گفت وگو با خبرنگار بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)‌، مطرح کرد: تا کنون هيچ برنامه‌ای برای فعاليت‌های موسيقی‌ در نظر نگرفته‌ام و قصد اجرای کنسرت هم ندارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او ادامه داد: هفت ماه پيش مادرم را از دست دادم و کمی درگير اين قضيه بودم . بنابراين برنامه‌های آينده‌ام هنوز مشخص نشده‌اند تا ببينم در آينده چه پيش می‌آيد.

به گزارش ايسنا‌، هنگامه اخوان که بهمن ماه سال ۹۰ آخرين کنسرت خود را در تالار وحدت برگزار کرده است، در سال ۱۳۳۴ در فومن متولد شد. او از سن ۱۰ سالگی با آموختن آواز دشتی موسيقی را نزد پدرش آغاز کرد.

اخوان پس از اتمام تحصيلات ابتدايی به تهران رفت و به تکميل تحصيلات موسيقی خود پرداخت . سپس در آزمون خوانندگی راديو شرکت کرد اما به دليل نداشتن رديف در اين آزمون رد شد. بنابراين در کلاس‌های رديف راديو ثبت نام کرد و پس از تکميل آموخته‌های خود در اين آزمون قبول شد.

اين هنرمند سابقه همکاری با گروه عارف به سرپرستی پرويز مشکاتيان و شيدا به سرپرستی محمدرضا لطفی را نيز در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

هنگامه اخوان هم اکنون به عنوان کارشناس موسيقی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدرس آواز فعاليت می‌کند.

نصراله ناصح پور در مورد او گفته است:« هنگامه اخوان يکی از بهترين خوانندگان زن ايرانی و صدای او ياد آور صدای آسمانی قمر است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016