شنبه 21 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فاطمه آليا: «بيمه مهريه» از بروز اختلافات در خانواده‌ها جلوگيري مي‌كند

نماينده مردم تهران درمجلس شوراي اسلامي گفت: بيمه مهريه از بروز اختلافات در خانواده‌ها جلوگيري مي‌كند؛ چرا كه در حال حاضر موضوع مهريه در ايجاد اختلاف در نهاد خانواده نقش دارد.

فاطمه آليا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاكيد بر لزوم نهادينه شدن فرهنگ بيمه در كشور، اظهاركرد: در هر كشوري صندوق‌هاي بيمه‌اي اتفاقاتي را پوشش مي‌دهند كه به خانواده‌ها فشار وارد مي‌كند.

وي افزود: مطرح شدن بيمه مهريه و جهيزيه در كشور اشكالي ندارد؛ چرا كه در حال حاضر مهريه و جهزيه موانع تشكيل خانواده هستند.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي در ادامه با بيان اينكه لازم است مشكلاتي مانند مهريه و جهيزيه به صورت ريشه‌اي حل شوند، عنوان كرد: در صورتي كه زندگي بر روي پايه‌هاي اساسي و بنيادين خود بنا شود در اين صورت مهريه و جهيزيه نمي‌تواند در متزلزل كردن آن نقشي داشته باشد، اما تا زماني كه با فرهنگ سازي به اين نقطه برسيم لازم است تا راهكارهايي براي جلوگيري از اختلاف و تنش انديشيده شود كه بحث بيمه مهريه نيز در اين راستاست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آليا در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه آيا بيمه مهريه در دامن زدن و رواج مهريه‌هاي بالا موثر است يا خير؟ گفت: هر طرحي مزايا و معايبي دارد، ضروري است حتي در زمينه بيمه مهريه نيز فرهنگ سازي شود تا از بروز معايب اين چنيني جلوگيري شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016