شنبه 21 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزایش دستگاه‌های پارکومتر مكانيزه در پايتخت

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: با هدف ساماندهی فضاهای پارک حاشیه‌ای بویژه در مناطق مرکزی شهر و تسهیل دسترسی شهروندان به فضای پارک به ویژه برای توقف‌های کوتاه مدت ، توسعه دستگاه‌های پارکومتر مکانیزه در مرکز شهر همچنان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سرويس «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مهندس بهروز افزود: قابلیت استفاده از کارت بلیت الکترونیک مشترک اتوبوس و مترو برای پرداخت بهای پارک حاشیه‌ای از ویژگی‌های مهم این دستگاه‌هاست.

وی با اشاره به نظارت دقیق و همه جانبه پلیس بر این محورها ، ایجاد امکان تهیه کارت بلیت از عوامل فروش سیار و کیوسک های روزنامه فروشی فعال در محورها را یاد آور شد و خاطرنشان كرد: علاوه بر معابر قبلي خیابان‌های عربعلی، مرغاب ، خرمشهر، عشقیار و عضدی نيز به تازگی تحت پوشش این سیستم قرار گرفته‌اند.

کنترل مکانیزه خروجی های محدوده طرح ترافیک از مهرماه

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران همچنين اظهار كرد: تا پایان مهرماه تمامی خروجی های محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات مجهز خواهد شود تا علاوه بر کنترل مکانیزه ورودی های محدوده ، امکان نظارت دقیق بر خروجی ها نیز محقق شود.

بهروز با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از تجهیز ورودی های محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات متاسفانه شاهد آن بودیم که برخی افراد از طریق خروجی‌ها، به صورت ورود ممنوع و حرکت در جهت خلاف معبر وارد محدوده طرح ترافیک می شدند که این مساله خطرات زیادی را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: به همین دلیل تجهیز خروجی های محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات نیز در دستور کار قرار گرفت و تاکنون تعدادی از خروجی‌ها به دوربین‌های ثبت تخلف مجهز شده‌اند.

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران اظهار کرد: در تلاشیم که تا پیش از آغاز مهرماه حدود 70 درصد معابر خروجی محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات تجهیز شوند و تا پایان مهر نیز این طرح تکمیل و بهره برداری کامل از آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه براساس این پروژه 104 معبر خروجی محدوده طرح ترافیک به سیستم ثبت تخلفات مجهز می شود گفت: با اجرای این طرح کسانی که از خروجی‌ها وارد محدوده طرح شوند، هم بابت ورود ممنوع و هم برای ورود غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک جریمه خواهند شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بهروز همچنین در مورد تشکیل ستاد استقبال از مهرماه گفت: طبق معمول از اوایل شهریور ماه آماده سازی شهر و بهسازی چراغ های راهنمایی و تجهیزات ترافیکی صورت خواهد گرفت تا برای استقبال از سفرهای مهرماه در آمادگی کامل باشیم.

وی تاکید کرد: ایمن سازی اطراف مدارس و بهسازی تجهیزات ترافیکی محدوده مدارس در اولویت قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016