یکشنبه 12 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيلم جديد اصغر فرهادی در جشنواره‌ تورنتو پيش‌‌فروش می‌شود

پروژه‌ی فيلم جديد اصغر فرهادی در بازار فيلم جشنواره‌ی تورنتو پيش‌فروش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کمپانی فيلم «ممنتو اينترنشنال» چندين پروژه‌ی جديد از جمله جديدترين فيلم اصغر فرهادی را در جريان جشنواره‌ی فيلم تورنتو پيش فروش می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اصغر فرهادی که در جوايز اسکار ۲۰۱۲ جايزه‌ی بهترين فيلم خارجی را برای «جدايی نادر از سيمين» کسب کرد، جديدترين پروژه‌ خود را از ماه اکتبر در پاريس مقابل دوربين می‌برد و اين اولين فيلمی خواهد بود که فرهادی خارج از ايران می‌سازد.

در فيلم جديد فرهادی بازيگران مطرحی چون «برنيس بژو»، برنده‌ی اسکار بهترين بازيگر زن در سال ۲۰۱۲ برای فيلم «هنرمند» و همچنين «طاهر رحيم»، برنده‌ی جايزه سزار بهترين بازيگر مرد برای فيلم «يک پيامبر» در سال ۲۰۱۰ نقش‌آفرينی می‌کنند.

به گزارش سينمای اروپا، فيلم جديد فرهادی که توسط کمپانی فرانسوی «ممنتو» تهيه و توليد خواهد شد با مشارکت کمپانی «فرانس ۳ سينما» ساخته خواهد بود. اين فيلم تا بهار سال ۲۰۱۳ آماده خواهد شد.

از ديگر فيلم‌هايی که در جشنواره‌ی امسال تورنتو توسط کمپانی «ممنتو» پيش فروش خواهد شد، می‌توان به «فاکس فاير» به کارگردانی «لاورنت کانته» اشاره کرد که در دهم سپتامبر در بخش نمايش ويژه جشنواره تورنتو به روی پرده می‌‌رود. «کانته» که برنده‌ی نخل طلای کن سال ۲۰۰۸ است با جديدترين فيلمش در شصتمين جشنواره‌ی‌ فيلم «سن‌سباستين» حضور خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016