شنبه 25 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهران جشنواره هنری دانش آموزان کشورهای غیرمتعهد را میزبانی می کند

بجنورد - مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: نخستین جشنواره دانش آموزان عضو کشورهای غیرمتعهد را در تهران میزبانی خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، ˈمحمدابراهیم محمدیˈ پنجشنبه در آیین اختتامیه سی امین جشنواره هنرهای نمایشی دانش آموزان دختر کشور در بجنورد، این میزبانی را منوط به موافقت ریاست جمهوری اسلامی ایران و دیگر مسوولان کشوری دانست.

وی با قدردانی از حضور دانش آموزان هنرمند در سی امین جشنواره هنرهای نمایشی گفت: وزارت آموزش و پرورش اجازه نخواهد داد که دانش آموزان هنرمند رها شوند.

محمدی افزود: وزارتخانه با برگزاری دوره های تکمیلی مهارتی، زمینه رشد و شکوفایی بیشتر ذوق و استعدادهای دانش آموزان هنرمند و درخشش آنان را فراهم خواهد کرد.

وی سطح برگزاری سی امین جشنواره تئاتر و فیلم کوتاه دانش آموزی در خراسان شمالی را فراتر از حد انتظار خواند و گفت: اگر همه مسوولان کشور مسئله نخست خود را دانش آموز بدانند، آینده هنری دانش آموزان تضمین خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه فروزان بودن چراغ هنر دانش آموزی در گرو معناگرایی، آیینی و مردمی بودن آن است، افزود: هنرمند باید دردمند، دل مشغول، پردغدغه و به دنبال رصد مسایل پوشیده اجتماعی و مشکلات مردم باشد.

محمدی تاکید کرد:‌ هر هنرمندی که در کار خود نیت خدایی داشته باشد و همسو با آهنگ خدمت به مردم گام بردارد هنر خود را ماندگار و فرازمانی کرده است.

وی یکی از مشکلات حوزه هنرهای نمایشی را فقر محتوا دانست و افزود: با توجه به مسایل موجود و دردهای مطرح نشده، هنرمند باید دردمند باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سی امین جشنواره هنرهای نمایشی دانش آموزان کشور در بخش های تئاتر صحنه ای، عروسکی و فیلم کوتاه از 14 تا 17 شهریور در بخش پسران و از 20 تا 23 شهریور در بخش دختران برگزار شد.

در پایان این جشنواره از بیش از 400 نفر از داوران، سرپرستان، مربیان و دانش آموزان شرکت کننده از 24 استان کشور با اهدای هدیه، تندیس و لوح، قدردانی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016