چهارشنبه 5 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آتش نشانی هوایی برای کنترل حریق جنگل‌ها فراهم شود

ایلنا - اصفهان: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، خواستار همکاری سازمان جنگل‌ها و مراتع با شرکت هواپیماسازی هسا، برای به کارگیری امکانات آتش نشانی هوایی در کنترل حریق‌ها در عرصه‌های جنگلی کشور شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسن قدمی در بازدید از هواپیما سازی هسا در اصفهان تاکید کرد: محافظت از عرصه‌های جنگلی و مراتع کشور از اولویت‌های مهم در برنامه‌های مدیریت بحران است.

وی با اشاره به بودجه‌هایی که هر سال برای حفاظت از این عرصه‌ها اختصاص می‌یابد گفت: یکی از اهداف مدیریت بحران کشور، هماهنگی بین دستگاه‌ها و کار گروه‌های امدادی، عملیاتی و پشتیبانی در مدیریت بحران، با هدف پیشگیری از وقوع حوادث، آمادگی در مقابله به موقع با رخداد‌ها و ارتقا سطح ایمنی شهر‌ها و روستاهاست.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: این موضوع در استان اصفهان به نحو مطلوب اجرا شده و برآیند آن کاهش اثرات رخداد حوادث در استان بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به جلسه‌ای که با حضور متخصصان و اعضای کار گروه استانی و کشوری مقابله با آتش سوزی در جنگل‌ها برگزار شد، خاطرنشان کرد: قرار شد با همکاری سازمان جنگل‌ها و مراتع و شرکت هواپیما سازی هسا، مقدمات بکارگیری امکانات آتش نشانی هوایی در کنترل حریق‌ها در عرصه‌های جنگلی کشور فراهم شود.

قدمی همچنین از پرداخت مبلغ هشت میلیارد ریال به استان اصفهان برای تکمیل و بهره برداری از ساختمان مرکز مدیریت بحران استان خبر داد و تصریح کرد: این ساختمان با زیربنای دو هزار و ۳۰۰ متر مربع در شرق شهر اصفهان با پیشرفت فیزکی ۷۰ درصد در حال ساخت است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016