پنجشنبه 6 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پسران دانشجو می توانند با زنان بیوه ازدواج موقت کنند، دانشگاه ها ۲ شیفته: صبح ها پسران، عصرها دختران

gheraati_univ_biveMrg.jpg
شروع سال تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور با سخنرانی حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز آغازشد. وی در این مراسم از رنگ لباس دانشجویان دختر، تفکیک جنسیتی دانشگاه ها و ازدواج موقت حرف زد.

به گزارش خبرآنلاین، قرائتی پیشنهاد کرد که خانم های دانشجو با لباسهای کرم و سبز کم رنگ به کلاسهای درس بروند. هیچ دانشجویی دختری نباید با لباس مشکی بر سر کلاس درس حاضر شود، افزود: لباس مشکی برای خیابان است و برای کلاس باید با رنگ‌‌های روشن چون رنگ کرم، سبز کم رنگ و ... حضور یابند، چرا که رنگها در روح اثر دارند.

بخشی از سخنان او را به نقل از مهر و ایسنا بخوانید:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




- دختران و پسران باید در دانشگاه از هم جدا شوند، به عنوان نمونه آقایان صبح‌ها و خانم‌ها بعدازظهر‌ها سر کلاس‌ درس حاضر شوند.

- (در مورد ازدواج موقت در دانشگاه ها) من قبلا در این باره صحبت کردم اما برداشت اشتباهی از این موضوع شد،در حالیکه مسئله ازدواج موقت به این معنا نیست که دخترها در محیط دانشگاه صیغه شوند.

- دانشجویان پسری که امکان ازدواج ندارند اما تمایل دارند که ازدواج کنند، می‌توانند با زنان بیوه جوانی که آمادگی دارند ازدواج کنند تا پس از اینکه تحصیلاتشان به پایان رسید بروند و ازدواج کنند.

- در گذشته از سوی دادستان تهران اعلام شد 500 هزار زن جوان بیوه در کشور وجود دارد، شاید اکنون تعداد این زن‌ها به یک میلیون نفر رسیده باشد، در این زمینه این زنها چه راهکاری برای اینکه به گناه نیافتند، باید در پیش گیرند؟ آیا باید همه این افراد خودشان را حفظ کنند؟ یا اینکه باید گناه کنند و بسوزند و بسازند؟

- ازدواج موقت تنها راه زنان بیوه است و جز ازدواج موقت، راه ‌حلی نیست، منشا تهاجم فرهنگی در کشور ما از غریزه جنسی است.

ازدواج آسان است اما ما آداب و رسومی درست کرده‌ایم که مقوله ازدواج را سخت می‌کند، به عنوان نمونه چه کسی گفته است که سربازی مانع ازدواج است و یا اینکه فرد باید بعد از گرفتن لیسانس ازدواج کند و یا اینکه چه کسی گفته است که اول باید دختر اول ازدواج کند و پس از آن دختر دوم و.. در واقع موارد این چنینی ازدواج را سخت می‌کند.

چرا در دبیرستان‌های ما اگر دختری ازدواج می‌کند او را از مدرسه بیرون می‌کنند؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016