شنبه 6 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
26 دی» تمام مدارس تهران و كردستان تعطیل شد، فارس
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخستین برف پاییزی ارتفاعات تهران را سفید پوش کرد

ایلنا:‌ بارش نخستین برف پاییزی در حالی که دو ماه به فصل زمستان باقی است، ارتفاعات شمال پایتخت را سفیدپوش کرد.

به گزارش ایلنا، مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال بارش برف در ارتفاعات شمال تهران دمای هوا در این منطقه تغییر کرده و با سرد شدن هوا، بیشتر شهروندان امروز را با لباس‌ها ی گرم از منزل خارج شدند.

وی افزود: با توجه به ویژگی‌های آب و هوایی در شمال تهران، شهرداری منطقه یک ستاد برف روبی را از ابتدای فصل پاییز تشکیل و اقدام به شارژ پایگاه‌های اصلی و فرعی در نواحی ده گانه و بزرگراه‌ها كرده است.

نوربخش از آماده باش کامل عوامل و امکانات این اداره در آستانه فصل سرما خبر داد و تصریح کرد: جلسات این اداره به منظور نیازسنجی‌ها در نقاط مختلف منطقه برگزار شده و در ‌‌نهایت امکانات مورد نیاز از نظر ماشین آلات و تجهیزات لازم و شناسایی نقاط بحرانی و مسیرهای مربوطه انجام شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به عملیات تجهیز نواحی به ماشین آلات تخصصی و مورد نیاز برفروبی تصریح کرد: ماشین آلات مورد نظر شامل خاور، کمپرسی، نیسان روباز، نیسان نمک پاش، کامیون کمپرسی ده چرخ، کامیون کمپرسی ده چرخ محلول پاش، لودر، بیل مکانیکی و گریدر تهیه شده و عملیات تجهیز نواحی به دستگاه‌های مذکور انجام گرفته است.

نوربخش تصریح کرد: این تجهیزات از ابتدای مهر ماه در نواحی فعالیت کاری خود را آغاز و تا ۱۵ اسفند ماه ادامه می‌یابد و دراین مدت نیروی انسانی مورد نیاز جهت انجام کلیه امور برفروبی انجام وظیفه خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016