سه شنبه 9 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون آموزش مجلس: اگر دانش آموزان به جای اردوی راهيان نور به اردوی تفريحی می رفتند باز اين اتفاق می افتاد


عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با بيان اينکه شانتاژ‌ رسانه‌های غربی و ضد انقلاب عليه ارزش ها و اصول انقلاب بی اثر خواهد بود، گفت: مطمئن هستم دانش‌آموزان همچنان از حضور در اردوهای راهيان نور استقبال می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زهره طبيب زاده نماينده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کشته شدن تعدادی از دانش‌آموزان در اردوهای راهيان نور و شانتاژ رسانه‌های غربی مبنی بر اينکه نبايد دانش‌آموزان ايرانی سفرهای راهيان نور بروند اظهار داشت:‌ انتظار نداريم دشمنان و رسانه‌های ‌آنها همچون سی ان ان، فاکس نيوز، بی بی سی فارسی و صدای آمريکا ارزش‌های انقلاب اسلامی را تاييد کنند، دشمنی‌ آنها با ما تازگی ندارد و فقط به دنبال بهانه می‌گردند تا انقلاب و ارزش‌های آن را زير سوال ببرند.

وی با بيان اينکه متاسفانه آمار تصادفات در جاده‌های ايران بالا است، افزود: چرا اين رسانه‌ها در حوادثی که قبلا ً‌در جاده‌های ما صورت می‌گرفت واکنش نشان نمی دادند.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با بيان اينکه شانتاژ‌ رسانه‌های غربی عليه ارزش ها و اصول انقلاب محقق نخواهد شد، گفت: مطمئن هستم دانش‌آموزان همچنان از حضور در اردوهای راهيان نور استقبال می کنند، چرا که در اين سفرها می توانند با ارزش های دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

وی گفت: اگر دانش آموزان به جای اردوی راهيان نور به اردوی تفريحی می رفتند باز اين اتفاق ناگوار صورت می گرفت، چرا که جاده ها نا امن است، از اين رو نمی توان ايراد را به اهداف و برنامه های اردوهای راهيان نور گرفت.

نماينده مردم تهران با بيان اينکه جاده های ايران نا امن است از دولت خواست بودجه‌ای را برای بهبود جاده ها بويژه جاده‌ای که اين اتفاق ناگوار در آن صورت گرفت اختصاص دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016