چهارشنبه 15 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آتش سوزی درکلاس درس مدرسه روستایی پیرانشهر ۲۹ مجروح برجای گذاشت

پیرانشهر، مهاباد - یک کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای ˈشین آبادˈ از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر سحرگاه روز چهارشنبه دچار آتش سوزی شد و 29 نفر از دانش آموزان دچار سوختگی شدند که حال دوتن از آنها وخیم است.
[آتش سوزی درکلاس درس مدرسه روستایی پیرانشهر 29 مجروح برجای گذاشت]

فرماندار پیرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید این خبر گفت: این حادثه در مدرسه ابتدایی دخترانه شین آباد و پیش از حضور معلم در سر کلاس روی داده است.

اروج مجاهدیبا بیان اینکه کلاس درس یاد شده 36 دانش آموز داشت افزود: این حادثه زمانی روی داد که بخاری نفتی این کلاس درس دچار آتش سوزی شده و تلاش سرایدار مدرسه برای خاموش کردن آن با استفاده از کپسول آتش نشانی موثر واقع نشده است.

مجاهدی گفت: سرایدار مدرسه وقتی نتوانسته آتش را خاموش کند، اقدام به انتقال بخاری به بیرون از کلاس کرده که در این موقع بخاری منفجر و آتش به تمام سطح کلاس سرایت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: به دنبال این حادثه ، بلافاصله نیروهای آتش نشانی و امدادی وارد عمل شده و از سرایت آتش به دیگر کلاس های مدرسه جلوگیری کردند.

مجاهدی وی افزود: پس از این حادثه ستاد بحران این شهرستان تشکیل و کلیه امکانات و دستگاه های اجرایی برای انتقال و مداوای مجروحین بسیج شدند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان مصدوم به بیمارستان این شهرستان انتقال و شماری از آنان نیز به بیمارستان شهرهای همجوار و مرکز استان انتقال یافتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016