دوشنبه 20 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساناز بيان، بازيگر حذف‌شده‌ نمايش "ترن": چه کسی پاسخگو است؟

ايسنا ـ ساناز بيان بازيگری که صحنه مربوط به او در نمايش «ترن» به طور کامل حذف شده است،‌ گفت: حذف اين اپيزود آنقدر غافلگير کننده است که باور نکردنی است.

اين بازيگر تئاتر در گفت وگو با خبرنگار بخش تئاتر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، ادامه داد: اپيزودی که حذف شده، قصه‌ای کاملا شرافتمندانه داشت و در تمام گروه ساعت‌ها به اين فکر می‌کرديم که کجای اين قصه می‌تواند مشکل ساز باشد و هنوز هيچ يک به نتيجه‌ای نرسيده‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بيان حذف اين اپيزود را مايه تعجب و تاسف دانست و افزود:هرچند نمی‌دانيم مشکل آن اپيزود چه بود اما به هر حال اميدواريم با حذف اين بخش، مشکل اجرای نمايش حل شود.

وی در عين حال يادآور شد: به جز من و شهرام حقيقت دوست که نقشمان به صورت کامل حذف شده است، نقش دو بازيگر ديگر هم به حداقل رسيده و خيلی کوتاه شده است. البته در مرحله قبلی بازبينی هم نقش چند تن از بازيگران خانم نمايش بسيار کوتاه شد. اما خوشبختانه در گروه کسی به فکر کوتاهی يا بلندی نقشش نيست و در هر حال، همه ما کار گروهی را به حضور فردی ترجيح می‌دهيم.

ساناز بيان در بخش ديگری از سخنانش گفت: حالا که کمی از گروه فاصله گرفته‌ام و به ماجرا نگاه می‌کنم فرهنگ حذف کردن را درک نمی‌کنم اگر هر يک از ما بخواهيم آنچه را که برخلاف ميل ما است حذف کنيم جامعه به کجا می‌رود. آيا می‌خواهيم فرهنگ نشنيدن حرف يکديگر را به مردم مان بياموزيم. آن هم درباره کاری که متعلق به شهدا است.

اين بازيگر با اظهار تاسف فراوان از وضعيتی که برای نمايش «ترن» پيش آمده، تصريح کرد: چه کسی پاسخگوی توان و انرژی من و شهرام حقيقت دوست است که برای نقش‌هايمان چندين ماه زحمت کشيديم و بابت اين همه زخم که بر نمايشنامه حميدرضا آذرنگ وارد شده است، متاسفم.

ساناز بيان در پايان صحبتش به ايسنا گفت: متعجبم از مسوولانی که با اينکه متن در اختيارشان بود جواب گروه را نمی‌دادند. در اين وضعيت اولين چيزی که فراموش می‌شود وقت و انرژی انسان‌هايی است که صرف خلق يک اثر هنری می‌شود. غافل از اينکه آن افراد ديگر هرگز به آن سال‌ها بر نمی‌گردند تا بتوانند همان خلاقيت را داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016