سه شنبه 5 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض علی مصفا و ليلا حاتمی به روند اکران "پله آخر"

علی مصفا و ليلا حاتمی کارگردان و بازيگر «پله آخر» در يادداشتی نسبت به وضعيت پيش آمده برای اکران اين فيلم اعتراض کردند.

در اين يادداشت که در اختيار بخش سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) با عنوان « تاوان مستقل بودن» قرار گرفته، آمده است: «فيلم «پله آخر» فيلمی است به معنای واقعی مستقل که در وانفسای توليد فيلم با وجود همه مشکلات و بی پناهی‌ها بدون حاشيه و مظلوم نمايی‌های مرسوم برای اکران آماده شده است و اکنون بيش از يک ماه از امکان اکران خود را در اختلاف ميان نهادهای مختلف از دست داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ريشه‌های اختلافات موجود را نمی‌دانيم، فقط اين رامی‌دانيم که حق همه فيلمهای ايرانی است که از امکانی يکسان برای اکران در تمام سينماهای کشور برخوردار باشند. اين را نمی‌فهميم که چطور هزينه اين اختلافات و گروکشی‌ها بايد بر دوش اين فيلم باز شود که نه مانند بسياری از فيلم‌های موفق تجاری می‌تواند حسرتی بر دل جناح مقابل بنشاند و نه دلگرمی و وابستگی به هيچ نهادی در جناح ديگر جبران زيان و خسارتش را تضمين می‌کند. نمی‌دانيم به کدام يک از طرفين دعوا بايد اعتراض کرد و می‌دانيم که صدای‌مان به جايی نمی‌رسد.اين بی‌شک تاوان و تنبيهی است برای مستقل بودن فيلمی که قربانی زورآزمايی دوستان سابق شده است.»

به گزارش ايسنا، فيلم «پله آخر» به کارگردانی علی مصفا قرار بود با سرگروهی سينما «آزادی» اکران شود که به دليل حواشی ندادن حواله‌ی اکران به اين سينما از سوی شورای صنفی نمايش به تعويق افتاد.

علی مصفا اين روزها مقابل دوربين جديدترين ساخته‌ی اصغر فرهادی در پاريس است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016