یکشنبه 10 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
11 اسفند» جراحی پلاستیك، ۱۰ درصد جراحی های كشور را تشكیل می دهد، ایرنا
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فلج اندام‌ها به علت تزریق ژل در آرایشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون درمان وزارت بهداشت گفت: گزارش‌هایی مبنی بر دخالت آرایشگاه‌ها در امور پزشکی از جمله تزریق ژل زیر پوست، تاباندن اشعه لیزر به بدن و بوتاکس داریم که همگی تخلف است و در مواردی به فلج اندام افراد منجر شده است.

حسن امامی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت‌ودرمان فارس افزود: نکته‌ای که بسیار مهم است و در هر صنفی باید رعایت شود این است که هر صنفی که به کار اجرایی می‌پردازد باید در حوزه وظایف خود کار کند.

وی ادامه داد: آرایشگاهها که برای پیرایش و اقدامات سطحی نظافت فعالیت می‌کنند نباید به مباحث درمانی،مداخله‌ای و تهاجمی ورود کنند چرا که اصلاً مجاز نیستند.

امامی رضوی گفت: گزارشهایی داریم از اقدامات آرایشگاههایی که در محدوده کار پزشکان متخصص ورود کرده و عوارض جدی را برای خود و استفاده کنندگان فراهم می‌کنند.

معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: تزریق ژل زیر پوست،انجام لیزر و تزریق بوتاکس از این نوع اقدامات است که عوارض جدی مانند حساسیت،شوک و تغییر رنگ پوست را ایجاد می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: حتی گاهی شاهد فلج شدن اندام‌ها هستیم که به دلیل نداشتن اطلاعات علمی و دقیق از حوزه پزشکی است که توسط آرایشگران انجام می‌شود.

امامی رضوی گفت: هشدارهای لازم را در این زمینه وزارت بهداشت داده است و معاونتهای درمان دانشگاههای علوم پزشکی نیز با این متخلفان برخورد جدی می‌کنند و اگر مردم اطلاعات این چنینی را از طریق شماره تلفن اعلام شکایات به وزارت بهداشت اطلاع دهند به راحتی می‌توان این پرونده ها را پیگیری کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016