شنبه 16 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت بهداشت :اجرای برنامه پزشک خانواده ادامه می یابد

تهران -مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از ادامه اجرای طرح پزشک خانواده خبر داد و گفت : توقف اجرای برنامه پزشک خانواده صحت ندارد.

به گزارش ایرنا ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ،دکتر سید حمید حسینی افزود: برنامه پزشک خانواده به عنوان یک طرح ملی و راهبردی در حوزه بهداشت و درمان ، یک تکلیف قانونی است که همواره اجرای آن مورد تاکید مسئولان وزارت بهداشت و دولت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه پنجم توسعه نیزبه صراحت براجرای این برنامه اشاره شده است و تعطیل بردار نیست.

حسینی یادآور شد: سرپرست جدید وزارت بهداشت در کارنامه اجرایی خود از سال 72 پی گیر اجرای این طرح بوده، به گونه ای که در سال 77 وی در یکی از مسئولیت هایی که در کمیته امداد داشته ، اجرای این طرح را تا مرحله استقرار پزشک خانواده پیش برده است.

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت اضافه کرد :برنامه پزشک خانواده به گونه ای طراحی شده است که در دل خود امکان اصلاح ویا تغییر در حین اجرا را دارد و نیاز به توقف طرح نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت : همچنین مسئولان اجرایی این برنامه از نقطه نظرات ، پیشنهادات و انتقادهای سازنده افراد صاحبنظر، اساتید و پزشکان برای بهینه کردن برنامه، استقبال کرده و می کنند.

حسینی تاکید کرد: اراده سرپرست جدید وزارت بهداشت ، معاونین و روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای اجرای این برنامه به صورت مرحله ای و فاز به فاز بوده است .

وی اظهار امیدواری کرد: با کمک دولت و تخصیص اعتبارات مناسب ، مردم شریف کشورمان هر چه سریعتر از آثار و برکات این برنامه بهره مند شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016