شنبه 16 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آیانتیجه آراء هیات انتخاب فجر شگفت انگیز است؟!

ایلنا: امروز عصر یا فردا صبح(17 دی) هیات انتخاب به جمع بندی می‌رسد و فیلمهای حاضر در سی و یكمین دوره جشنواره فیلم فجر معرفی می‌شوند اما آنچه که مشخص است و از آرا هیان انتخاب به بیرون درز پیدا کرده، این است که بسیاری از فیلم‌ها انتخاب نمی‌شوند فیلمهای که مضامین انها جنجال برانگیز است و یا از کیفیت لازم برخوردار نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلمهای یک دو سه پنج به کارگردانی محمد معیری، او خوب سنگ می‌زند به کارگردانی سیدهادی محقق این یک رویاست به کارگردانی محمود غفاری مهمونی کامی به کارگردانی علی احمد‌زاده، گس به کارگردانی کیارش اسدی زاده، هیس دخترها فریاد نمی‌زنند به کارگردانی پوران درخشنده، چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، آشغالهای دوست داشتنی به کارگردانی محسن امیر یوسفی، داستان عوضی به کارگردانی فریدون جیرانی، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو به کارگردانی سید روح اله حجازی، لرزاننده چربی به کارگردانی محمد شیروانی و کندوان تا کاپادوکیا به کارگردانی علیرضا فرید در جشنوراه حضور ندارند.

همچنین محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره فیلم فجر محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌گوید که روند برگزاری جشنواره به صورت منظم درحال انجام است و فیلم‌هایی که به جشنواره رسیده توسط هیات‌های انتخاب در حال بازبینی و دیده شدن است.

محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره فیلم فجر با تاکید بر لزوم نظم در برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت: از ابتدای برنامه ریزی برای برگزاری این جشنواره تمامی هدف و دغدغه برگزارکنندگان این بوده که این جشنواره از زمان انتشار فراخوان تا روز اختتامیه با نظم خاص و مشخص شده برگزار شود تا از آشفتگی‌های احتمالی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: یکی از ارکان حفظ نظم، پایبندی به زمان بندی‌های اعلام شده است و همانگونه که دیده شد تا به امروز به این زمان بندی متعهد بوده‌ایم این امر در صدور کارت‌های هنرمندان، مهمانان و خبرنگاران و همچنین، مراحل دریافت فیلم‌های جشنواره، برنامه‌ریزی پیش فروش اینترنتی و انتشار دفترچه جامع برنامه‌های اکران و... رعایت شده و خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عباسیان تاکید کرد: به استثنای یکی دو فیلم، کلیه فیلم‌های جشنواره به دبیرخانه جشنواره رسیده و توسط هیات انتخاب دیده‌اند و اگر نسخه اصلی فیلمی تا پایان مهلت زمان بندی شده به جشنواره نرسد جشنواره معطل هیچ فیلمی نمی‌ماند حتی، اگر فیلم چمران آقای حاتمی کیا باشد.

با این حال هیات انتخاب سینمای ایران متشکل از مصطفی شایسته، مهدی صباغزاده، علی معلم، جلیل عرفان منش، مهدی عظیمی، محمدحسین نیرومند و بهمن حبشی کار بازبینی فیلم‌های سینمایی متقاضی حضور در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر را پایان داد.

امروز شنبه ۱۶ دی ماه جمع بندی نهایی برگزار می‌شود و نتایج نهایی این بخش بزودی اعلام می‌شود نتایجی که شاید باعث شگفتی علاقمندان سینما شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016