چهارشنبه 2 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کمیته تدوین و بررسی ضوابط و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با قاچاق تشکیل می‌شود

ایلنا: رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی حکمی مسؤولیت تشکیل و راهبری «کمیته تدوین و بررسی ضوابط، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های سراسری ستاد» را به معاون حقوقی، امور مجلس و بین‌الملل ستاد واگذار کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم «فداحسین مالکی» خطاب به «میرحسینی»، آمده است: با ابلاغ قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فراهم شدن بستر لازم برای حضور و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادهای تأثیرگذار در فرآیند تحدید پدیده قاچاق و بالطبع گسترش تجارت قانونی، شاهد انضباط بیش از پیش در چرخهٔ اقتصاد خواهیم بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این حکم تصریح شده است: در این میان یکی از خلأهای موجود در راستای سیاستگذاری متمرکز، فقدان یک نظام‌نامه مصوب در «فرآیند تهیه، تصویب و ابلاغ آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های سراسری» بوده و از این حیث، بعضاً خسارت‌های قابل توجهی نیز به روند اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب ستاد وارد شده است.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این حکم تأکید کرده است: به منظور تمرکز امور، رفع این نقیصهٔ مهم و تبیین شیوه‌نامه‌ای مؤثر، بدینوسیله مسؤولیت تشکیل و راهبری «کمیته تدوین و بررسی ضوابط، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های سراسری» به آن معاونت واگذار می‌شود. انتظار می‌رود تا با تشکیل کمیته مذکور و با عضویت نمایندگان منتخب و مجرب معاونت‌ها و ادارات کل مستقل نسبت به انجام موارد اشاره شده اقدام کنید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016