شنبه 19 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برنامه موسیقایی "هفت ترانه" ماهواره‌ها را شکست داد!

تهيه‌كننده برنامه "هفت ترانه" با ابراز رضايت از توليد آن اعلام كرد با داشتن 80 درصد مخاطب، اين برنامه به هدف اصلي خود دست يافته و رقيب ماهواره‌هاي بيگانه است.

محمد رژدام تهیه‌کننده برنامه "هفت ترانه" شبكه شما در گفتگو با خبرنگار مهر، شروع این برنامه را که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بود یک فرصت مناسب دانست و اظهار كرد: ابتدای برنامه با دلاورمردی‌ها و رشادت‌های جوانان ایرانی شروع شد و همین امر باعث گره خوردن تار و پود برنامه با نام عزیزان سفر کرده این سرزمین شد و این همزمانی را رمز موفقیت برنامه می‌دانیم.

وي پخش نماهنگ و تصاویر متناسب و منطبق با ترانه‌ها را از اصول کار برنامه "هفت ترانه" دانست و ادامه داد: با توجه به نو و بکر بودن برنامه سعی در خلق نوآوری در آن داریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رژدام "هفت ترانه" را اولین برنامه سیما در پخش ترانه عنوان و اظهار كرد: خلایی در این باب احساس می‌شد و سعی تمام طراحان رفع این خلاء با ساخت اثر فاخر و به تصویر کشیدن موسیقی غنی ایرانی بود و اقبال خوب مخاطبان دال بر صحت این امر است.

وی بیان كرد: ایجاد فضای شاد و مفرح برای خانواده‌ها از اهداف برنامه بوده و به جرأت می‌توان گفت با داشتن 80 درصد مخاطب، این برنامه به هدف اصلی خود دست یافته است.

تهيه‌كننده "هفت ترانه" در پایان يادآور شد: پیامک‌هایی که به برنامه ارسال می‌شود گویای این مطلب است که این برنامه رقیب ماهواره‌های بیگانه است و باعث جمع شدن خانواده‌ها در کنار هم شده که این موضوع مرا خوشحال می‌کند و باعث می‌شود خستگی تهیه این برنامه را با هیچ شیرینی و لذت دنیا عوض نکنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016