شنبه 26 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
16 فروردین» زندگی استیو جابز فیلم می شود
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اکران فیلم استیو جابز به تعویق افتاد

اکران فیلم "جابز" که اولین فیلم درباره استیو جابز بعد از مرگش در سال 2011 است، به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم که قرار بود 19 آوریل اکران شود به دلایل بازاریابی در تاریخ دیگری اکران می شود.

فیلم دیگری هم در همین مورد موجود است که نویسنده "شبکه اجتماعی" و "بخش غربی" یعنی آرون سورکین آن را نوشته که نباید با این فیلم با بازی اشتون کوچر اشتباه گرفته شود. فیلم کوچر سال‌های 1971 تا 2000 زندگی جابز را به نمایش درمی آورد. این بازه شامل پایه گذاری اپل، اخراج او از اپل، پایه‌گذاری نکست و پیکسار و سرانجام پس از بازگشت او به اپل بعد از خرید نکست می شود.

فیلم "جابز" در جوایز ساندنس امسال پخش شد و نقدهای متفاوتی دریافت کرد. تعدادی از منتقدان اشکال هایی در مورد داستان پیدا کردند که نه ضرورتا در مورد بازی اشتون کوچر در نقش جابز نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علاوه بر کوچر بازیگران دیگری مانند متیو مودین در نقش جان اسکالی مدیر سابق اپل، جاش گد در نقش استیو ووزنیاک یکی از سازندگان اپل و آنا اوریلی بازیگر فیلم "خدمتکار" در نقش کریس آن برنان، در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کوچر و گد در کنفرانس مک وورلد امسال حضور پیدا کردند تا برای فیلم تبلیغ کنند. گد به این موضوع اشاره کرد که بعد از تماس تلفنی طولانی از کوچر راضی به بازی کردن در این فیلم شد و شروع به گذراندن کلاس های برنامه ریزی کامپیوتری کرد. از آن زمان به بعد تریلر رسمی برای این فیلم پخش نشده و وب‌سایت رسمی فیلم هم به نظر می‌رسد که در حال بازسازی باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016